Goliath Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 (endret) Heisann Tenkte på å meg en ny kabinett som forsåvidt er "ferdigstylet". Tenkte på http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PCXWAR1RE men er det noen som vet om det er mulig å slå av/på lysa foran mens PCen er på? ..noen forslag til andre kabinetter a la denne? EDIT: ..har sett litt mer på kabinetter og liker godt Thermaltake Lanfire..hva syntes folk om denne? Endret 13. desember 2004 av ohh-noo Lenke til kommentar
Jg.a Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 burde vel være noen kabler en kan nappe ut... Lenke til kommentar
slez Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Jeg ville ikke kjøpt noen av de der kabinetta, kjøp heller et Chieftec kabinett å stayle det om du apselutt må ha kabinettet stayla. Lenke til kommentar
Kefsp Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Jeg har nylig kjøpt meg Thermaltake SViking, er kjempefornøyd med det! 2x12cm ferdigmonterte regulerbare vifter (ca. 1500-2800rpm) Bra "glass" plate på sidedøra, 2 låser osv. det som mangler er to (eller flere) 30cm katoder som man kan plassere rundt omkring inni der.... Det har jeg gjort, kan legge ut et bilde av kabinettet Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 Jeg ville ikke kjøpt noen av de der kabinetta, kjøp heller et Chieftec kabinett å stayle det om du apselutt må ha kabinettet stayla. ..kan du egentlig begrunne dette med en objektiv mening? ...SViking er et fint kabinett med gode plassmuligheter..monterte opp en for noen dager siden med en kompis..personlig syntes jeg at kabinettet er litt for mørk..og kanskje litt liten?! send gjerne bilder av den moddet til meg..PM! Lenke til kommentar
Kefsp Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 (endret) Legger ut dette bildet da... Som dere kanskje ser har jeg tatt av det lilla dekselet som skal gjøre det skruefritt å montere vifta bak (120mm 1500-2800rpm), men jeg syns det er bedre uten den. Endret 14. desember 2004 av briktern Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 kan du ta bilde av maskinen sett rett inn vinduet? thx! Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) Vis du ikke har lyst på Lyset i front er det så enkelt at du bare napper ut en 4 pin Drev kontakt sansynelig vis eller noe annet altså ikke noe problem Og vis han vill ha ferdig stylet case så respekter det da...... . . . . Endret 15. desember 2004 av Chris_p4_2.8@800 Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Hvis du først skal ha ferdigstyla kabinett tror jeg at det er et av de bedre... Selv om jeg støtter de som sier at du skal kjøpe et vanlig kabinett og style det selv! Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 jeg er ikke så "inn" med å style men kan da alltids sette meg inn i det. Hva syntes du, cazio, om å kjøpe og style en Thermaltake Lanfire selv da? Liker designet på Thermaktakes kabinetter Lenke til kommentar
j-- Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) Stot på CaZiO, han vet hva han snakker om Har mer eller mindre samme mening som han BTW; Thermaltake SViking er et av de penste premodda kabinettene jeg har sett Likte det virkelig.. Endret 15. desember 2004 av clvn Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) ..har sett litt mer på kabinetter og liker godt Thermaltake Lanfire..hva syntes folk om denne? Kjøp heller det X-warrior kabinettet, til tross for navnet har det et fnugg av stil over seg, noe jeg syns tt lanfire mangler! Endret 15. desember 2004 av CaZiO Lenke til kommentar
Kefsp Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Dette er mere eller mindre kapring av Tråd... Ohh-noo og briktern. Og vis han vill ha ferdig stylet case så respekter det da... Jeg prøvde bare å gi han et tips om å style pc'n selv (selv om det ikke skal mye til for å style Thermaltake kabinett)... Respekterer selvfølgelig at han vil ha et ferdigstylet kabinett, men prøver bare å vise han muligheter... Hva sier DU ohh-noo?? ombestemt deg? Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 Dette er mere eller mindre kapring av Tråd... Ohh-noo og briktern. Og vis han vill ha ferdig stylet case så respekter det da... Jeg prøvde bare å gi han et tips om å style pc'n selv (selv om det ikke skal mye til for å style Thermaltake kabinett)... Respekterer selvfølgelig at han vil ha et ferdigstylet kabinett, men prøver bare å vise han muligheter... Hva sier DU ohh-noo?? ombestemt deg? jeg vet ikke jeg, det er utrolig vanskelig å velge noe..jeg setter stor pris på alle tilbakemeldingene.. det finnes så utrolig mye å velge mellom ..men dere, digitalimpuls.no solgte neonrør til 25kr. pr.stykk men det var uten fot, eller no sånt..hva menes med det? trenger man det? det de solgte var liksom et rør med en ledning..er det alt man trenger for å få den til å funke? Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Nei, du trenger en inverter også Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Jeg har driti meg ut Dere kan ikke ha kapret noe tråd... Det er jop ohh-noo som er trådstarter Beklager Lenke til kommentar
killkid Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 kjøp et heilt greit kabinett uten styling--- jeg er ikke så hyper nå lenger på d! men du kan jo lage et i tre http://www.3dfxcool.no/ sjekk den siden... Der er d mange råe kabinetter! Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) Jeg har driti meg ut Dere kan ikke ha kapret noe tråd... Det er jop ohh-noo som er trådstarter Beklager ookey, det vil si? .... hvor mye koster en inverter da? Endret 15. desember 2004 av ohh-noo Lenke til kommentar
katycane Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Kjøp et kabinett du synes ser tøft ut og som har plass til alt du skal ha inni og til eventuelle oppgraderinger.. når det gjelder det kabinettet med lysene kan du bare klippe en av ledningene til lyset og sette på en bryter der.. bryteren kan du feste i sideruta eller i et av lokkene til drevene.. Ellers er towerne Raidmax Scorpio eller Cobra noen jeg liker.. Har Scorpio selv og er veldig fornøyd med det.. skal modde litt snart.. sette inn rute med vifte i toppen og en del etches o.l. rundtomkring i tillegg til noen morsomme gadgets som soundcontrol, viftestyring og Harddisk-kjøling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå