henrik_s Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 heisann der... jeg har ei søster som skal få game boy advanced SP til jul, og så vil hun ha zeldaspillet, så jeg lurer på om Nes classics: zelda er for vanskelig for henne, hu er 11 år gammel. Takker for svar Lenke til kommentar
Balle Klorin Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Det spørs litt om hun har noe erfaring fra andre spill, det kan jo være kjekt å kunne engelsk. Siden det er et par ledetråder gjennom spillet. Nå er jo Zelda virkelig gøy, men jeg tror likevel jeg ville valgt et litt lettere spill. Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 (endret) Enig ville valgt et litt lettere spill! Det er jo ikke et lett spill! Vil annbefale Super Mario eller Sonic! Endret 13. desember 2004 av Arsenal_RULES Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Sonic på Nintendo SP ? Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Sonic på Nintendo SP ? Ja, trur det er ett Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 De Sonic spillene som var på 8-bit'en! Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Det er bare Sonic battle som er til SP (i følge google) Og det er crap til GC i allefall Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Trur nok ikke Zelda skal bli så ille. Min bror på 12 fikk Divine Divinity sist jul og han holder ennå på med det. Eneste som skjer er at spillet får en heidundrende varighet Han har forresten ikke store problemene med spillet, men tror ikke han har rundet det ennå. Mesteparten av tiden går vel med på å utforske tror jeg. Zelda kan bli litt vanskelig om hun har veldig lite erfaring, men om du hjelper henne med å oversette om det er noe hun lurer på eller trenger hjelp er det vel bare koselig Lenke til kommentar
LuggagE Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Det skulle nok gå bra med litt oversettingshjelp innimellom, selv spilte jeg det da jeg var... *Mimre* 6? 7? Husker ikke, men ble ferdig til slutt ^^ Men syns å huske at jeg også fikk litt hjelp. Husk at hvis du kjøper det til henne så "følger det med" litt ansvar for deg, for å få henne til å forstå ^^ Lykke til snille storebroren(?)! Lenke til kommentar
FuJJi Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Mario og wario(husker ikke om det er med W eller V) De er lette og morsomme Lenke til kommentar
Tim Pop Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Jeg tror ikke det er for vanskelig, jeg tror det blir for kjedelig.. Spillet er ganske stillestående etter dagens standard. Jeg ville heller gått for Zelda: The Minish Cap, ettersom det er helt nytt og boblende fresh Lenke til kommentar
lar5one Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Skulle til å si det samme. Så lenge språk ikke er noen hindring er Minish Cap, eller portens av SNES Zelda bedre og morsommere valg. Zelda Classic har vel litt mer morroverdi for oss som spilte det på NES for hundre år siden Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Zelda fantes ikke komplisert for meg når jeg var 11. Det var derimot komplisert for fattern og diverse andre eldre slektninger. Så jeg tenker det skal gå riiiimelig greit jeg. Om det er engelsk versjon, så kan det muligens bli litt slitsomt da men. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå