embark Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Jeg vil bare legge til at strøm også er ganske viktig. Sist gang jeg var på et større LAN satt jeg uten strøm i et døgn Kjempegøy!! Lenke til kommentar
Blax Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 I påsken skal man stå på ski Sant Ikke sitte inne og nerde da..Ut og renne på ski Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Jeg tror det at folk som ikke får tak i billett til TG vil nok dra på OL i steden for. Vil nok tro at TG kommer til å 2ta" litt mer av enn OL siden OL skal også ha i påskeferien. Lenke til kommentar
Empire of the Sub Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 Jeg står snowboard stortsett hele tiden, inkludert fjellturer i feriene. Påsken og høstferien er det tid for slafsing... bare kose seg Lenke til kommentar
j-- Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Jeg hadde solid nett på oslolan, jeg Da nettet gikk der hvor jeg var flyttet alle seg over til den siden av hallen der hvor det var nett, og da ble hele nettverket treigt. Når nettet kom tilbake satt jeg og en annen før alene på den ene raden og hadde bunnsolid nett hele resten av lanet Så for meg var ikke oslolan så ille, men jeg har jo forståelse av at andre ikke hadde det kult.. (nett=nettverk og internett) Lenke til kommentar
Thel Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Ikke nå til våren, men våren etter der har jeg og noen kompiser planlagt å dra på TG eller OL.. Grunner for TG: Er det største av de største, "status" Mest folk Hw-rekke:D Grunner for OL: Lettere å få billeter Stort nåkk for meg Letter for meg som er fra Tromsø, slipper tog eller annen transport videre fra Oslo. Detter er min egen mening, og ikke ment som hakking på noen her Hva blir prisen på OL? Neste, og første "store" lanet jeg skal på er Nait Party i narvik med 700stk, vet ikke når det er H.kon Lenke til kommentar
Paxor Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Neste, og første "store" lanet jeg skal på er Nait Party i narvik med 700stk, vet ikke når det er NaIT 2004 var hvertfall i høstferien som var. Der var jeg Lenke til kommentar
Thel Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 (endret) Hvordan var Nait? Noe nettverksproblemer osv? Jeg er vell muligens å finne på TG 06 Endret 17. desember 2004 av H.kon Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 (endret) Har vært på oslolan 2 ganger, og tg 2 ganger. Hadde svært lite problemer alle gangene, var litt nettverks -problemer på tg i fjord bare. For min del er det ett fett hvem av de jeg drar på, føler ikke at tg er noe bedre på noen måte iallefall.. Føler det bare har blitt sånn standard at alle wannabe nerds drar på tg, og hele den "TG r0xxx! Alt annet suxx00r!8D" -greia.. En ting som plaget livet av med på tg i fjord var å sitte ved den stygge dansemaskinen, der det fløy svette nerder forbi og skulle danse hele tiden, og den fæle musikken!! La meg også til merke at 2 av de ivrigste på den danse-greia gikk i de samme klærne HELE TG! ÆSJ! Endret 17. desember 2004 av jh_ Lenke til kommentar
Paxor Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Hvordan var Nait? Noe nettverksproblemer osv? Hmm, jeg la ikke merke til noe problemer. Raskt og stabilt nett Hørte mye om at dassene der skulle være noen av de værste, men jeg syns da at de var ganske så rene.. Lenke til kommentar
TinY Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 I påsken skal man stå på ski word. OL er vel mest gamere? mens TG er så å si alt som har med data å gjøre. Lenke til kommentar
Empire of the Sub Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2004 Hvis TG har lotr-bfme compo, eller oslolan har det - reiser jeg på den som har det. Hvis ikke blir det nok ol. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Hva blir prisen på OL? 500,- tror jeg den var. Men for de som var der ifjor koster det 400,- tror jeg. Men jeg er ikke helt sikker Lenke til kommentar
Havon Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 (endret) QUOTE (Mira: 13/12/2004 : 17:43) Men har nok tenkt meg på TG i høstferien uansett, aldri vært på TG faktisk.. Er det noe som heter TG i høstferien også? Har ikke fått med meg det jeg. Endret 22. desember 2004 av Havon Lenke til kommentar
Luv Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Høh, jeg skal til OL pga. det er er mye lettere å skaffe billetter til, pluss at jeg har en noen kompisser som skal spille med en clan der... Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Grunner for TG:.. .. Hw-rekke:D De som skal til OL kan sikkert mekke en egen hw.no rekke, men alle "kjendisene" som meg , kommer nok til å ta turen til TG. Lenke til kommentar
Bloodaxe sl5p Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 de som har litt vett i skallen drar jo til TG da .... bare duster drar til OL hæhæ bare n00bs der.. LOL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå