Gå til innhold

Oslolan i påsken


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm.. de som drar på OL er nok disse:

  •  
     
  • Hater TG fordi det er lissom best..
     
     
  • Tror OL vil ha bedre nett (noe jeg tviler på!)
     
     
  • TG's billetter blir fort utsolgt, så OL-billettene blir enklere å få tak i..
     
     

Nr. 1: FEIL!

Nr. 2: Ikke helt riktig ihvertfall

Nr. 3: Riktig

 

Mine grunner:

  • Lettere å få billetter
  • Billigere billetter (har ikke så mye penger i den påsken pga. jeg skal til N.Y i vinterferien)
  • Har en venn som skal dit
  • Mye nærmere
  • Spillingen (jeg er ikke en gamer-fr43ak)

Endret av Stish
Lenke til kommentar
Fortsetter min lille Anti-Oslolan kampanje, ingen som har protestert enda så :)

 

Jeg satt i rundt 30 timer uten nettverk, internett eller noe på Oslolan. Og de hadde jo lagt opp til at det ikke var noe annet å finne på. Jeg gadd ikke mer til slutt og dro ett døgn tidligere enn planlagt.

TG er et dataparty mens Oslolan bare er lan?

Lenke til kommentar

har vært på OL en gang og TG en gang....

 

på TG var nett nede ca 40% av tia jeg var der (switchen vi satt på var ikke i top form, men ble den bytta ut? nei)

 

på OL var nettet nede ca 70% av tia og stømen forsvant 5 ganger eller noe... men uansett hvor mye vi sa i fra hjalp ikke det en drit.

 

så jeg vil si at min erfaring ikke er så god med noen av dem. men begge var morro forde.

 

jeg vil si at jeg synnes TG er mer LAN og data data data hele tia, mens OL er mer sosialt og ikke bare data data data.

 

jeg for min del tar TG i påseken og OL i høstferien så får jeg litt av begge deller..

 

og drive og slenge drit om at OL suger og TG eier og ditten og datten, blir bare tull.

 

MVH

 

lilfire

Lenke til kommentar

skal være enig at det var mye problemer der i fjor.. nå har ikke jeg vært på OL mer en en gang da. men mange av kompisa mine som har vært der noe år tidligere og da hadde det vis ikke vært noen problemer.

selv om det er mye tull med nettverket og u er der (og har betalt for) å være på LAN kan du da gjøre det beste ut av det. jeg kan ikke si at jeg kjedda meg der, hadde noe å gjøre hele tia..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...