m-kane Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Har et problem med en PC jeg har bygget. Når maskinen startet etter å ha satt i grafikkortet kom det feilmelding med at det ikke var nok strøm og at hastigheten var satt ned for å unngå skade. Kikk her for mer detaljer. Det jeg lurte på, var om det rett og slett er en for liten PSU, eller om en overgang fra en 20->24-pins ATX kontakt vil være nok? Noen som har erfaringer fra lignende oppsett? Beklager å poste den igjen her, men ingen i HW forumet så ut til å ha peiling Er det forresten flere en meg som ikke klarer å åpne tråden om "+12V og for liten PSU" lenger nede? Får bare en hvit tom side. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 har du satt i drevkontakten(molexpluggen) i grafikkortet? hvist du har det så burde du bytte psu til et som leverer 400w> /m 24pins plugg Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 PCI-e ingen molex på den Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Det jeg lurte på, var om det rett og slett er en for liten PSU, eller om en overgang fra en 20->24-pins ATX kontakt vil være nok? 20-24 pins overgang har ingenting å si..det kommer an på hvilket hovedkort det er.. Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 P5GDC Deluxe (915 chipset) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå