Gå til innhold

Bytte fra ett chieftect til ett arctic kabinett

Anbefalte innlegg

Jeg har no ett Chieftec dragon miditower og jeg har lyst å bytte til dette http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=305309&cks=PRL.

Og da lurer jeg på noen ting:

1 I mitt chiftec har jeg psu på 360w og i det arctic kabinettet er det 350w har det noe å si? Jeg har amd 64 system uklokket med ett radeon x800pro og to vifter, blir det da forlite med de 350w

2 Passer de delene jeg har inn i det kabinettet?

3 Ville dere byttet fra chieftecet til det arctic kabinettet?(jeg slipper å betale noe)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Blir nok ikke for lite med 350w, men hvis du har mulighet til å ta strømforsyningen fra Chieftecen og sette i Arcticen så ville jeg gjort det.

2. Hvilke deler mener du? Hvis du mener hovedkort osv så tror jeg nok det passer.

3. Jeg hadde nok ikke byttet, men det er meg. Kommer litt an på hva du er ute etter.

Lenke til kommentar
1. Blir nok ikke for lite med 350w, men hvis du har mulighet til å ta strømforsyningen fra Chieftecen og sette i Arcticen så ville jeg gjort det.

2. Hvilke deler mener du? Hvis du mener hovedkort osv så tror jeg nok det passer.

3. Jeg hadde nok ikke byttet, men det er meg. Kommer litt an på hva du er ute etter.

Jeg kan ikke bytte psu fordi den som er i arctic kabinettet er ganske spessiel ville ikke passet inn i chieftecen og motsat.

Ja det er hovedkortet jeg tenkte på

Endret av Andre88no
Lenke til kommentar

Hei

Har planer om å kjøpe samme kabinett til min neste pc som kjem i januar.

PSU skal være god den, 350W skal være nok. Synes T1 ser betre ut enn T2 :yes:

Oppgraderingsmulighet for PSU er jo ein faktor, men siden Seasonic/ARTIC PSU'en virker veldig bra, ser eg ikkje kravet om å bytte PSU i nærmaste framtid.

Overklokkere savner sikkert den muligheten dog.

Mvh

Espen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...