Gå til innhold

oppgradering av CPU og HK!

Wooho

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok ingen andre innspill. Må bare minne om at min CPU har 533MHZ bussystem og er av typen Northwood som ble kjøpt for ca 2 år siden. Så den er ikke akkurat den skarpeste kniven i skuffen. (PC`en blir brukt til spill, merker den henger etter litt)Men hvis jeg ikke merker noe ved å ta en liten oppgradering til 3.2 Prescott så er det bare å vente til sommeren!

Lenke til kommentar
Ok ingen andre innspill. Må bare minne om at min CPU har 533MHZ bussystem og er av typen Northwood som ble kjøpt for ca 2 år siden. Så den er ikke akkurat den skarpeste kniven i skuffen. (PC`en blir brukt til spill, merker den henger etter litt)Men hvis jeg ikke merker noe ved å ta en liten oppgradering til 3.2 Prescott så er det bare å vente til sommeren!

Min p4 2.4 533 mhz hadde jeg stabilt på 3.2 ghz i en god stund jeg, men ble så lei av viftestøy :p... kjøp deg en kjøler og ocerklokk!

Lenke til kommentar
Min p4 2.4 533 mhz hadde jeg stabilt på 3.2 ghz i en god stund jeg, men ble så lei av viftestøy ... kjøp deg en kjøler og ocerklokk!

Ja det hadde gjort seg hvis jeg bare vist hvordan man overkolkker en CPU? Finns det ikke en guide for dette også eller?

Lenke til kommentar
Wooho: Kjøpte meg p4 3.2GHz og eg merket litt forskjell. Oppgraderte fra p4 2.6GHz/800

Du sier at du oppgraderte fra et 800MHZ bussystem til et annet. Min CPU er som sagt over 2 år gammel og med 533MHZ bushastighet! Pluss at jeg godt kunne tenke meg et nytt HK, CPU på ca 3.2 eller 3.4GHZ pluss et nytt harddisk pga den jeg har nå begynner å ta kvelden. Kunne god tenke meg S-ata grense snitt denne gangen! :D

NB! Synes også at det nye X800Xt korte ikke får utnyttet dets fulle potensiale heller! Og det HK og CPU jeg har nå kunne nesten ha vært en slags julegave til broren pga han har en Celleron 500MHZ!! :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...