xlpuma Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Jeg har nettop installert xp på en seagate 160 gig IDE hd. Den ble formatert via installasjonscd'n når jeg la inn xp. Nå har jeg lagt inn os og noen andre programmer. Når jeg høyreklikker på disken, får jeg opp at jeg har brukt 29 gigabyte, mens når jeg høyreklikker på alle mappene på disken får jeg opp at jeg har brukt 4,5 gigabyte. Jeg har norton IS 2004, og purget og tømt søppelbøtta ørten ganger.... Anyone? Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Jeg tror nok du kunne hatt nytte av å lese stickyen Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Du kan prøve en god gammel scandisk, altså feilsøke disken din. Windows kan ha feil informasjon angående ledig plass på disken, som kan bli rettet ved en feilsøking Lenke til kommentar
arokh Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Sikkert noen gigabyte med restore points.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå