Gå til innhold

AMDefchij.... Kjekt når abc og amd rimer :/


Efreet

Anbefalte innlegg

Vel, var på skulen idag, så hadde me norsk og læraren var i glad humør.

 

Me fekk ut prøvane og så starta han å babla om at mange ungdommer ikkje kunne alfabetet skikkeleg, me hadde hatt ei oppgåva der me skulle skriva ned alfabetet.

 

 

Vel, eg hadde gjort rett på oppgåvo, men læraren spurte meg om eg kunne sei det høgt siden eg hadde handa i været når han spurte om kem som kunne si det høgt.

 

 

Vel, hardware.no har gjort sitt inntrykk.

 

 

startet såklart med A - M - D - e - f - g...

 

 

CPUer lager sitt merke i kvardagen, enormt flaut for meg :/

¨

 

Noen opplevd noko lignande?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg lurer på om dagens ungdom har alvorlige problemer med å skille data og den virkelige verden. Det kommer kanskje ikke så sterkt fram her, men i diverse poster har folk fortalt at de ofte har "trykket på tastaturet" i luften, eller prøvd å loade på nytt når noe har gått gale. Har folk virkelig så store problemer, eller sier man bare dette fordi det er "kult"?

Lenke til kommentar

Litt skremmende at ungdomsskoleelever ikke kan alfabetet.... Selv om alfabetet ikke akkurat er noe viktig å kunne hvis man klarer å skrive da.... :roll:

 

Selv måtte jeg lære "alfabetet" på nytt for et år siden. I Morse... Er litt mer krevendes ;)

 

Det værste er at jeg ikke lenger bytter lamper som begynner å blinke, jeg leser dem.... :cry:

Lenke til kommentar
Noen sitter for mye foran PC-en. :yes:

 

Dessverre.

Desverre?

Hva er galt med å sitte mye med pcen?

Er det bare fordi det ikke er sosialt akkseptert?

Nope, var ikke det jeg mente, men når PC-tiden stjeler tiden som en egentlig skulle ha lært seg alfabetet, så går det litt over styr.

 

Ser du har brukt mye tid foran PC-en, det heter akseptert. :p

Endret av tor_erik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...