HFL Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Kommer Giants X til Xbox å være bedre en Giants - Citizen Kabuto til pc? Ër det noen som vet hvor det er bilder fra Giants X? Lenke til kommentar
david andre Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 jeg hoper at giant x blir bedre Lenke til kommentar
Rune S Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Selfølgelig Giants x er jo på xbox!!! Lenke til kommentar
Fro Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Sorry guys, det har blitt kansellert. Har ikke link i farten, men bare søk på IGN eller noe sånt. Tror det stod på IGN! Lenke til kommentar
HFL Skrevet 13. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2002 NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEi JEG VIL HA DEEEEEEEEEEEEEEEEEET Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 mange spill som kommer ifra pc/ps2 til xbox er helt like unntatt litt bedre grafikk og nytt navn. genma onimusha (xbox) er f.eks identisk med onimsha (p2) unntat navn og grafikk. Lenke til kommentar
The man! Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 så klart, det er jo samme spillet. men onimusha 3 kommer bare til xbox tror jeg. Lenke til kommentar
Fro Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 Quote: Den 2002-06-13 14:45, El_PoLLa skrev:mange spill som kommer ifra pc/ps2 til xbox er helt like unntatt litt bedre grafikk og nytt navn.genma onimusha (xbox) er f.eks identisk med onimsha (p2) unntat navn og grafikk. Dette er ikke korrekt, Genma Onimusha har ganske mye mer ekstra. Det har ikke vært noe ord om Onimusha 3, så det stemmer nok ikke du. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå