Gå til innhold

Ros til komplett!


Anbefalte innlegg

Jeg søkte om retur på en pc mus som ikke fungerer lengre, er ikke mange ukene gammel. Fikk da denne koselige mailen fra komplett:

 

  Sender deg ny mus kostfritt i dag. Du trenger ikke returnere den defekte varen.

  Mvh

  www.komplett.no

 

 

Supert at jeg slipper å ta tiden ved å sende inn, pc musa jeg bruker på laptopen nå skal snart tilbake til eieren sin så dette takker jeg for.

 

Min første retur noen gang, og så fin hjelp. Takk takk! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

samme gjorde de med ett KOSS UR18 headsett som jeg har..

 

1 settet jeg fikk ble skjev på lydfordelingen på høyre og venstre..

sendte så mail til komplett om saken, 10 min etter fikk jeg beskjed om at 1 nytt sett hvar på vei..

 

Noen dager senere fikk jeg pakken i posten, til min store overraskelse fikk jeg 2 headsett...

Ringte så til komplett, og de sa at jeg bare skulle beholde det ekstra settet.

Og takk og pris for det, for noen uker senere fikk jeg igjen skjev lydfordeling på det ene settet, mens det andre fungerer utmerket ennå :D

 

hvert sett kostet ikke mere enn 200 kr, så det er nokk derfor de gjorde det slik, men fikk jo varer for 6-700 kr inkl porto.. til prisen av 200 :)

Lenke til kommentar
...inntil mange nok gjør det, Komplett krever retur av mus og setter samtidig opp testegebyret til 750,- for reklamasjoner uten feil

Dette har jo komplett ingen mulighet til å måle. Sikkert mange som gjør dette i dag og, så hadde jeg styrt sjappa, så hadde jeg krevd retur av alt utstyr.

Lenke til kommentar
Litt naiv måte å drive butikk på, da dette oppfordrer til svindel :innocent:

 

Bestille mus, si den er defekt, vent på mus nr.2 og du har to stk...

De tjener nok på det i lengden! Endelig en leverandør som skjønner at kundeservice er noe som kommer kunden + leverandøren selv til gode.

 

Jeg vil f.eks. benytte komplett.no dersom jeg kan velge mellom 2 forskjellige tilbydere av en ting eller en tang...

 

Og så får man jo bare håpe at ikke så mange tullinger misbruker tilliten komplett viser kundene sine da...

Lenke til kommentar

Ok, men hvis noen prøver å kødde til seg en ekstra mus. Komplett kan jo også bestemme seg for å ta musen i retur. Det har de jo full rett til. Og så merker de at den er helt i orden?

 

Noen folk har god teft, og merker om kunden er ærlig eller ikke. Det tror nå jeg.

 

Greit nok at det finnes endel Richard Ringheim out there, men. Heldigvis er nå ikke alle i Norge som han enda.

Lenke til kommentar

Ok, men hvis noen prøver å kødde til seg en ekstra mus. Komplett kan jo også bestemme seg for å ta musen i retur. Det har de jo full rett til. Og så merker de at den er helt i orden?

 

Noen folk har god teft, og merker om kunden er ærlig eller ikke. Det tror nå jeg.

 

Greit nok at det finnes endel Richard Ringheim out there, men. Heldigvis er nå ikke alle i Norge som han enda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...