Kannath Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Jeg søkte om retur på en pc mus som ikke fungerer lengre, er ikke mange ukene gammel. Fikk da denne koselige mailen fra komplett: Sender deg ny mus kostfritt i dag. Du trenger ikke returnere den defekte varen. Mvh www.komplett.no Supert at jeg slipper å ta tiden ved å sende inn, pc musa jeg bruker på laptopen nå skal snart tilbake til eieren sin så dette takker jeg for. Min første retur noen gang, og så fin hjelp. Takk takk! Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Flott av Komplett Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 Ja ikke sant? =) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Pleier å gjere det sånn når det blir dyrare å sende musa inn enn å sende deg ei ny Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 samme gjorde de med ett KOSS UR18 headsett som jeg har.. 1 settet jeg fikk ble skjev på lydfordelingen på høyre og venstre.. sendte så mail til komplett om saken, 10 min etter fikk jeg beskjed om at 1 nytt sett hvar på vei.. Noen dager senere fikk jeg pakken i posten, til min store overraskelse fikk jeg 2 headsett... Ringte så til komplett, og de sa at jeg bare skulle beholde det ekstra settet. Og takk og pris for det, for noen uker senere fikk jeg igjen skjev lydfordeling på det ene settet, mens det andre fungerer utmerket ennå hvert sett kostet ikke mere enn 200 kr, så det er nokk derfor de gjorde det slik, men fikk jo varer for 6-700 kr inkl porto.. til prisen av 200 Lenke til kommentar
konaz Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Litt naiv måte å drive butikk på, da dette oppfordrer til svindel Bestille mus, si den er defekt, vent på mus nr.2 og du har to stk... Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Litt naiv måte å drive butikk på, da dette oppfordrer til svindel Bestille mus, si den er defekt, vent på mus nr.2 og du har to stk... ...inntil mange nok gjør det, Komplett krever retur av mus og setter samtidig opp testegebyret til 750,- for reklamasjoner uten feil Lenke til kommentar
konaz Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 ...inntil mange nok gjør det, Komplett krever retur av mus og setter samtidig opp testegebyret til 750,- for reklamasjoner uten feil Dette har jo komplett ingen mulighet til å måle. Sikkert mange som gjør dette i dag og, så hadde jeg styrt sjappa, så hadde jeg krevd retur av alt utstyr. Lenke til kommentar
zedty Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Har bare bra og positive opplevelser med handel på komplett.no, de leverer kjappt. Hadde en hd som ble defekt etter 8-10 måneders bruk, sendte den inn og fikk en ny hd kort tid etterpå. Lenke til kommentar
nixon Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Litt naiv måte å drive butikk på, da dette oppfordrer til svindel Bestille mus, si den er defekt, vent på mus nr.2 og du har to stk... De tjener nok på det i lengden! Endelig en leverandør som skjønner at kundeservice er noe som kommer kunden + leverandøren selv til gode. Jeg vil f.eks. benytte komplett.no dersom jeg kan velge mellom 2 forskjellige tilbydere av en ting eller en tang... Og så får man jo bare håpe at ikke så mange tullinger misbruker tilliten komplett viser kundene sine da... Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Ok, men hvis noen prøver å kødde til seg en ekstra mus. Komplett kan jo også bestemme seg for å ta musen i retur. Det har de jo full rett til. Og så merker de at den er helt i orden? Noen folk har god teft, og merker om kunden er ærlig eller ikke. Det tror nå jeg. Greit nok at det finnes endel Richard Ringheim out there, men. Heldigvis er nå ikke alle i Norge som han enda. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Ok, men hvis noen prøver å kødde til seg en ekstra mus. Komplett kan jo også bestemme seg for å ta musen i retur. Det har de jo full rett til. Og så merker de at den er helt i orden? Noen folk har god teft, og merker om kunden er ærlig eller ikke. Det tror nå jeg. Greit nok at det finnes endel Richard Ringheim out there, men. Heldigvis er nå ikke alle i Norge som han enda. Lenke til kommentar
D_KILLAH Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 hehe, du husker ikke navnet på kundebehandleren, har et par koss-the plug jeg må levere inn men orker ikke å sende dem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå