Kirikiri Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Har Creative Zen Touch, og Toyota Yaris Verso med kun CD-spiller. Finnes det noen lure dimper som gjør at jeg kan koble disse to sammen? Etter søk på nettet, ser jeg at jeg kunne ha gjort det ved hjelp av en kassett, hvis jeg hadde hatt en kassettspiller i bilen. Har også sett noen referanser til FM-radio-sender, men skjønner ikke helt hvordan, og hva jeg trenger. Creative Asia-sidene hadde noe info, men jeg finner det ikke i norsk Creative-butikk. Forslag? Tips? Kom på ideen for et par dager siden, men begynte virkelig å lure etter å ha lest tegneserien Rocky. I siste nummer snakker de om hvordan de plugger iPod til bilstereoen. Jeg vil gjøre det samme med min Touch. Kirikiri Lenke til kommentar
haakka Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 du kan kjøpe en FM sender. da kopler du denne til spillerne, og stiller inn en frekvens på senderen, og så stiller du inn radioen i bilen din til samme. Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 du kan kjøpe en FM sender.da kopler du denne til spillerne, og stiller inn en frekvens på senderen, og så stiller du inn radioen i bilen din til samme. Det er på ipod. Du har KUN fm mottaker på creative sine spillere . Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 UUnreal: Helt feil, du kan få FM-sender til hvilken som helst enhet som sender ut lyd. Enkelte av disse har også egne batterier slik at du slipper å tappe spilleren for batteri. FM-senderen kobler du til minijack-porten (høyttalerutgangen), så stiller du den inn på den frekvensen du ønsker å sende på. Rekkevidden er forskjellig fra sender til sender, men de er laget for å ligge i en bil og sende ut til antennen slik at du får signalet inn igjen Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 UUnreal: Helt feil, du kan få FM-sender til hvilken som helst enhet som sender ut lyd. Enkelte av disse har også egne batterier slik at du slipper å tappe spilleren for batteri. FM-senderen kobler du til minijack-porten (høyttalerutgangen), så stiller du den inn på den frekvensen du ønsker å sende på. Rekkevidden er forskjellig fra sender til sender, men de er laget for å ligge i en bil og sende ut til antennen slik at du får signalet inn igjen Creative har ikke sånt. Jeg har rett. Andre har. Du har rett. Gir meg . Lenke til kommentar
Kirikiri Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 Har funnet denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=301351&cks=SER Monster FM-sender. Kobles til MP3-spiller og sender ut radiosignaler. Kanskje det blir julepresang til meg selv. Kirikiri Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Du kan kjøpe en Audia X fra www.yatzy.no. En liten FM-sender med eget batteri og ganske god lyd. Lenke til kommentar
Kirikiri Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 Oooh, even nicer! http://www.yatzy.no/?page=shop/flypage&product_id=10& Batteridrevne er kule fordi de kan brukes utenfor bil, men denne har jo begge. Snacksy! Tror det blir julepresangen, ja. Kirikiri Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Tøft, en ny en! Min er en liten stygg dings i forhold til den der, med kun batteri. Lenke til kommentar
Danny Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 er det bare jeg som syns yatzy er skikelige yala side? trykk på kontakt så står det 0 results. Mener jeg leste et sted at man ikke skal handle fra nettsteder som ikke oppgir noen kontakt adr tlf. Noen som vet om noen andre sjapper som selger dette? Lenke til kommentar
Kirikiri Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 Det begynner å demre for meg at det er en yalla side. Bestilte den greia på postoppkrav i slutten av desember. Fikk automatisk bekreftelse, men ikke hørt noe siden. Og senderen har ikke dukket opp heller. Litt synd. KK Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 En venn av meg bestilte fra yatzy for leeeeenge siden, han har ennå ikke fått senderen sin. Jeg bestilte min sender fra personen som driver yatzy, men gjennom QXL, og fikk den etter en liten uke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå