Gå til innhold

Norsk verdensrekord i 3DMark2001

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Denne rekorden er utrolig bra, hatten av for deg :yes: !!!!

Jeg har selv kjøpt 3 stk x800 kort for å finne et som klokket bra, men det som endelig var bra døde fort desverre.

Møtte du på mange problemer underveis?

Slet med kondens etc så jeg mistet 2 x800 kort i jakten :(

ellers så har det stort sett gått etter planen, men å få cascadene til å yte så bra var en utfordring :)

Lenke til kommentar
Med windows 2000 og Direct X 8.1?

Hvorfor ikke Direct X 9?

fordi ATI skjermkort ikkje støtter dette ... vel den gjør det men DX8 har liksom basisen som trengs til å benke resultater ut av systemet samt at 3dmar01 ikkje bruker DX9 ... derfor

HÆ?!?! Støtter ikke ATi(radeon x800pro vivo) direct x 9? Har x800pro vivo og kjører direct x 9.0c... Hmmmmmmmmm....

Lenke til kommentar
Med windows 2000 og Direct X 8.1?

Hvorfor ikke Direct X 9?

fordi ATI skjermkort ikkje støtter dette ... vel den gjør det men DX8 har liksom basisen som trengs til å benke resultater ut av systemet samt at 3dmar01 ikkje bruker DX9 ... derfor

HÆ?!?! Støtter ikke ATi(radeon x800pro vivo) direct x 9? Har x800pro vivo og kjører direct x 9.0c... Hmmmmmmmmm....

ATI lover dessuten at kortene vil ha full støtte for over 80% av DirectX 9. Noe som vil hjelpe ytterligere på ytelsen.

Directx® 9.0 Leadership Continues

Over the past several years ATI has established a legacy of providing the highest performing Microsoft® DirectX® graphics card solutions. The RADEON X800 offers the latest DirectX® 9.0 and OpenGL® 2.0 shader support to ensure that current and upcoming games look and play brilliantly, especially in high-definition.

Det ser ut som om det ikke støtte alle funksjoner av DirectX 9, men _over_ 80%. Kan ikke helt si om det er bra eller dårlig :hmm: (uansett har det ingen effekt om man bruker directX9 i 3Dmark01, når det er laget for DX8. )

Men nok om det...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Fullstendig sinnsyk score på en fullstendig sinnsyk maskin. (Bygd av en sikkert frisk og kjekke mann)

Men hva med 3DMark03 og 05? Nysgjerrig på hva slags score den helvetesmaskinen kan trylle frem.

Har ikke testet 03 og 05 på den......

for de som vil se hva som ligger bak en slik rekord kan dere kikke Her

Endret av kjekka
Lenke til kommentar
Fullstendig sinnsyk score på en fullstendig sinnsyk maskin. (Bygd av en sikkert frisk og kjekke mann)

Men hva med 3DMark03 og 05? Nysgjerrig på hva slags score den helvetesmaskinen kan trylle frem.

Sinnsyk bra den artikelen din KEB. Helt fra begynnelsen av "manien" til rekorden din. Gleder meg virkelig til å se hvordan disse nye 3 stegs Cascadene blir.

Keep it up, du er virkelig Norges nr.1 overklokker / bencher for tiden :thumbup:

Lenke til kommentar

Sinnsyk bra den artikelen din KEB. Helt fra begynnelsen av "manien" til rekorden din. Gleder meg virkelig til å se hvordan disse nye 3 stegs Cascadene blir.

Keep it up, du er virkelig Norges nr.1 overklokker / bencher for tiden :thumbup:

Hei,

takker for det jimramse og jeg gleder meg til å få alle cascade delene i hus rett over nyttår.

håper å klare -100c load på gpu og -115c load på cpu..... men omdet blir så bra får tiden vise

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...