kammiz Skrevet 18. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2004 vil bare si at med zalman-vifta er maskina mi på 51 med cpu-vifta på minimum og INGEN kabinettvifter og 25 grader i rommet.. med cpu og kabinett på maks ligger den på 39 under normal bruk.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 vil bare si at med zalman-vifta er maskina mi på 51 med cpu-vifta på minimum og INGEN kabinettvifter og 25 grader i rommet.. med cpu og kabinett på maks ligger den på 39 under normal bruk.. Så du kjøpte en Zalman "blomst"? Ja.. den har jeg også meget god erfaring med.. den klarer fint å holde min overklokkede Prescott under 60 grader selv ved max. belastning.. I tillegg er den jo også støysvak.. Det finnes vel en og annen kjøler som med mye "bråk og spetakkel" kjølder like bra og bedre, men når det gjelder støy vs. ytelse er det vanskelig å finne noe bedre enn Zalman.. Lenke til kommentar
kammiz Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2004 jeg er så utrolig fornøyd.. med cpuvifta på minimum og ingen kabinettvifter har jeg 54 grader under mye belastning.. laster ned MASSE på dc og azureus nå.. mist SUCKS! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå