johnroger Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 (endret) Hei, jeg har en AMD XP2000+, 512RAM, GF-FX5600, og ikke hatt noen problemer med maskinen på ca 2 år. Tok meg nettopp juleferie fra studiene, og tenkte jeg skulle spille litt HL2. Men nå har maskinen slått seg vrang. Når jeg starter opp, kommer den 1 av 30 ganger inn i windows. Windows stopper loadingen ved at lysene i tastaturet blinker en gang, og den blå 'baren' som går over skjermen stanser. Starter jeg i safemode får jeg somregel stopp i mup.sys filen. Har testet med å bytte skjermkort, uten positive resultater. Når jeg kjører winxp-install-cden, kommer jeg bare til "Windows is starting" eller noe slikt, og der stopper alt. Har prøvd å bytte mup.sys, uten at det virket. BIOS har også blitt updated. Har hørt rykter om at CPUen kan ha slitt seg ut, og må byttes, men dette virker litt absurd for meg. HK: abit kx7-333R. Vil en Sempron passe dette? Hvis det er CPUen som bøgger? /* EDIT */ Tok ut alle kortene, og satte inn ett og ett. Uten USB2.0-korte funka det fint. Endret 13. desember 2004 av johnroger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå