SoniX Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Jeg sliter litt med mitt nye GF6800 U kortet mitt, så fort jeg fyrer opp et spill, så blir det full snøstorm på skjermen, kortet holder rundt 65 grader, og det er vel ikke så varmt at det skal forårsake det? Prøvde også å bytte kjøle pastaen med Artic Silver 5, men det hjalp ikke en dritt! Noen råd? må jeg bytte bios, eller bare sende inn og vente år og dag på et nytt et? Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Jeg sleit med mitt POV 6800ultra kort i starten, men jeg etter noen justeringer ble alt helt bra. Du kan prøve å skru av Agp fast write og Side band adressing i BIOS. Sett AGP speed til 8x. Det er ikke sikkert du trenger en ny BIOS, men du kan sjekke om kortet har samme hastighet på 2d og 3d. Viss ikke, justerer du slik at de blir like. Det fulgte sikkert med nødvendige verktøy til skjermkortet. Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 søk på snippsat har skrevet en del om dette før Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå