Shimano Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 (endret) Tenkte jeg skulle kjøpe en CD-spiller med MP3-støtte til bilen og ble nesten litt sjokkert over det latterlig lave prisnivået på de enkleste modellene. Hvem av disse 3 (eller andre i samme prisnivå) vil dere anbefale: Eltax - 995,- (ehem...) JVC- 1495,- Sony - 1449,- PS: Har en gammel bil og har hatt 2 innbrudd bare siden i sommer, så dyrere spillere eller 'ordentlige' løsninger med separat forsterker o.l. er helt uaktuelt. Endret 13. desember 2004 av Shimano Lenke til kommentar
skaumann Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Hvilken JVC er det? Jeg hadde noe med K401 eller noe og den spilte ikke særlig bra. Nå har jeg en gammel Panasonic som spiller mye klarere og rundere. Jeg ville pga dårlig erfaring kjøpt Sony. Jeg har hatt Sony før, og vært kjempefornøyd. Lenke til kommentar
Leffy Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Hvilken JVC er det? Jeg hadde noe med K401 eller noe og den spilte ikke særlig bra. Nå har jeg en gammel Panasonic som spiller mye klarere og rundere. Jeg ville pga dårlig erfaring kjøpt Sony. Jeg har hatt Sony før, og vært kjempefornøyd. Trykker du på linken som Shimano la ut så ville du ha fått opp typen. Men iallefal det er en KD-G401 type!! Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Jeg ville gått for Sony'en.... Har kjempe bra erfaringer..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå