Arsenal_RULES Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Hei, for min del er Bucky O'hare det klart beste Nintendo Spillet! Er det noen flere som husker dette spillet? Vil se på meg selv som en spille geek, greier selvfølgelig å runne alle spillene mine, men dette spillet har jeg ALDRI greid å runnet! Er det noen som har greid det , vil selv si det er umulig! Lenke til kommentar
HSFBiOhAzArD Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Hehe ja, digget spezz musikken! Lenke til kommentar
Balle Klorin Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Brukte å låne det et par ganger fra video shappa, men det var da ikke så vanskelig spill ? Jeg har en speedrun av dette spillet hvis du ønsker. Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 Joooo! Oki, det var lett! Men siste bossen var umulig (HELT UMULIG)! Speedrun sier du, hva er det??? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Speedrun er når du kjører gjennom eit spel så fort som mulig og fleire ekstreme gamere driver meed speedruns for å klare eit spel på kortast tid mogleg. Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 Ohh, høres kult ut! Lenke til kommentar
Balle Klorin Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Ouch den speedrun fila var på 100mb, har ikke noe plass å uploade på. Men hvis du bruker mirc kan jeg jo alltids sende til deg. Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Joooo! Oki, det var lett! Men siste bossen var umulig (HELT UMULIG)! Speedrun sier du, hva er det??? Vell jeg og en kompis runna iaffal det Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 Seriøst! Siste bossen er det stygge flyet sant? Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Sorry for å rippe opp en MEGET gammel post. Men dette spillet er knallbra!! Savner å få spilt det igjen, har problemer med min Nintendo, og dette funker litt smådårlig med emulator. Noen verdener som ikke virker helt. Spillet er jo ikke særlig vanskelig. Husker godt siste-bossen. Det svære grønnet skipet som lignet på en frosk Var jo bare å skyte propellene eller noe sånt. Vil spille det igjen! Nintendo: Legg det ut som gratis VC-game Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå