int20h Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 VIA-kort med PCIe og AGP Et nettsted har lagt ut bilder av et hovedkort som støtter både PCI Express x16 og AGP 8x. Kortet er foreløpig en prototype og lanseres trolig til neste år. Les artikkelen her Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 jaggu på tide. dyrt nok å skifte hovedkort og cpu (og vanligvis også minne) om en ikke skal skifte grafikkort i samme slengen... Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 sikkert bra..men jeg skulle likt å sett et slikt hovedkort til S939 plattformen .. Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Hadde det kommet for 6mnd siden hadde jeg sett poenget... "neste" år er jeg mindre sikker på hvem som skulle ønske seg et kombo kort, PCIe kort har vært tilgjengelig lenge og utvalget (også i brukte/billige) kort er blitt ganske mangfoldig. Som nevnt her, så ville jeg også tro slikt hadde hatt en bredere appell blandt AMD brukere (S939), jeg tror disse er med typisk slike databrukere som oppgraderer stykkevis og sporadisk. P4 brukere sverger stort sett til Intel baserte hovedkort. Hverken fugl eller fisk?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå