Maxi^ Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Nå som jeg endelig har fixa ny pc kan jeg og noen kompiser ha LAN nedi kjeller stua mi :wink: 1. har fixa HUB,tp cabler og Nettværks kort(seff) 2. jeg har Telenor Avidi cabel(512K/bits) 3. Telenor gir bare ut en ip addresse 4. Har hørt det skal funke å få net på LANet om har to nettverks kort(evt. et kort med 2 utganger?). altså, koble en tp cabel fra modeme til pc`n og ta en annen tp cabel fra det andre kortet og over til HUB`n, så får alle de andre net. og jeg har hørt at du må installe et roouter prog på den maskina, skal dette funke bra? i.net på LAN er ikke så veldig viktig men det er kjekt å ha :wink: Hvilket router(i.net share) program trenger jeg og hvor kan jeg laste ned dette? takk på forhånd. Lenke til kommentar
LIA Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Sett opp nat`ing(win2000srv) eller bruk internet connection sharing(win2000pro).Har hatt problemer med telenor adsl, men det er kanskje greit med kabel. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Du trenger ikke to nettverkskort i en maskin. Hvis du har hub, kan du koble alle maskinene på huben. Koble en maskin på ADSL, og bruke WinProxy som du kan lasten ned en trial og (hæ?? sa noen crack? Ikke jeg iallefall) bruke det til å share internetten... Det er enkelt. Jeg har det her og nå! Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 http://download.com.com/3000-2085-9415965....tml?tag=lst-0-1 Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Det letteste er å bruke ICS i win2000pro, men da kan du bare bruke internett, ikke online spilling eller MSN, KAzaa O.L. Du kan jo bare laste ned det han over foreslo, MEN DU KAN IKKE TA NED CRACK FRA INTERNETT, DET ER STRENGT ULOVLIG, OG BARE VED Å NEVNE EN SLIK SYND VIL FÅ DEG UTESTENGT HERFRA! Bare følte jeg måtte advare deg, de er veldig sensetive på den slags her omkring! PS. sjekk private meldinger! Lenke til kommentar
gthaman Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Jeg syns det letteste er sygate (www.sygate.com) Meget bra. Den innebygde i windows er noe mer knot. En SMC barricade router-svitsj er det beste spør du meg hvis du vil ut med litt spenn. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Quote: Den 2002-06-04 00:32, gthaman skrev:Jeg syns det letteste er sygate (www.sygate.com)Meget bra. Prøvde Sygate, men var mer fornøyd med WinProxy... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå