Ravenlord Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Leter etter armstøtte til mushanda, noen som vet hvor man kan få kjøpt slik? Har fått betennelse i albuen går ikt driftsfag + at jeg holder på med pc i fritiden og så jeg må ha en slik. Og jeg mener støtte for hele handa ikke bare for handleddet. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Tror du får det hos Clas Ohlson og IKEA. Lenke til kommentar
ostepopp Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Du får kjøpt hånd støtte på apoteket. Hvit og sort med bårrelås. Alle med "musesyken" benytter slike. Lenke til kommentar
Gladideg Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 ja, en sånn som man monterer på pc-bordet og oppfører seg som en armvile-forlenger... Trenger det jeg og... Har liten plass på pc-bordet og det er slit å hvile hele armen på håndleddet... Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 Noen aning hva det koster? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå