Nevnarion Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=258504 Sier bare; Hva faaen er det som skjer med samfunnet? Alt går til helvete. 12-åringer begynner å voldta og kjøre bil. Er livsfarlig å bevege seg utenfor døra. Og jeg som går forbi barneskolen på vei til skolen hver dag Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Det med at han voldtok lærern var jo helt teit. Jeg er sikker på at læreren ville bli voldtatt. Hun kunne jo bare ha sparket vekk ungen hvis hun ville! Men da ho så at han hadde stjelt bilen hennes da var det ikke gøy lengre Lenke til kommentar
rlz Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 ja det var meg.. Get outta here. Lenke til kommentar
Fasces Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Dette var forøvrig i Storbritannia, ok ikke i vårt samfunn. Skremmende, fryktelig og uforståelig, men merkelig nok ikke overraskende. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Hmm, 12 år og voldtar lærern?! det er sånt man gjør når man eldre en det... Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 det er sånt man gjør når man eldre en det... De fleste klarer å holde seg unna, selv når de blir eldre Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 når ble lærere pene? På min skole er de i 40 åra, ikke akkurat så mye å se på.. Lenke til kommentar
Fasces Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 når ble lærere pene? På min skole er de i 40 åra, ikke akkurat så mye å se på.. Uff, så kynisk sagt... Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Det med at han voldtok lærern var jo helt teit. Jeg er sikker på at læreren ville bli voldtatt. Hun kunne jo bare ha sparket vekk ungen hvis hun ville! Men da ho så at han hadde stjelt bilen hennes da var det ikke gøy lengre Enig. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 (endret) Det med at han voldtok lærern var jo helt teit. Jeg er sikker på at læreren ville bli voldtatt. Hun kunne jo bare ha sparket vekk ungen hvis hun ville! Men da ho så at han hadde stjelt bilen hennes da var det ikke gøy lengre 12 åringer har vel nok vett til å vite at hvis man slår noen i hodet (f.eks ) så besvimer personen... *prøve å huske hvordan det er å være 12 år* (det er jo vanskelig å vite hva slags ommstendigheter dette skjedde under) Endret 13. desember 2004 av andesam Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Måtte flire litt når jeg så overskriften i avisa, virka som en spøk men det forsvant når jeg leste det...... Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 når ble lærere pene? På min skole er de i 40 åra, ikke akkurat så mye å se på.. Tja... De fleste lærere er ikke noe spesielt å se på, men se på f.eks Venke Knutson, som er lærer. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Jeg stiller fremdeles spørsmål ved at hun ikke klarte å skubbe ham vekk. 12-åringer er små. Men selvsagt, det er jo mulig at denne karen hadde uvanlig sterk kjønnsdrift. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Jeg stiller fremdeles spørsmål ved at hun ikke klarte å skubbe ham vekk. 12-åringer er små. Men selvsagt, det er jo mulig at denne karen hadde uvanlig sterk kjønnsdrift. Usedvanlig sterk! Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 12 år? Høres _litt_ rart ut Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Jeg stiller fremdeles spørsmål ved at hun ikke klarte å skubbe ham vekk. 12-åringer er små. Men selvsagt, det er jo mulig at denne karen hadde uvanlig sterk kjønnsdrift. Usedvanlig sterk! jah... men herregud. VG er jo "kjent" for overdrivelse. som hoppern skole.. Men uansett, 12 år.... Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Sikkert en liten Rooney det der. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 kom i Få-hår-på-tissen-alderen når jeg var rundt 11 (tror jeg) så det er teknisk sett fult muligt og voldta noen i så lav alder, minner også på om at du er en del kåtere ung enn gammel. bare slik at det er sagt Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 kom i Få-hår-på-tissen-alderen når jeg var rundt 11 (tror jeg) så det er teknisk sett fult muligt og voldta noen i så lav alder, minner også på om at du er en del kåtere ung enn gammel. bare slik at det er sagt Men da er du kåt hvis du voldtar læreren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå