Spillorakelet Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 (endret) Jeg tror hvertfall det er CPU`en Noen ganger skjer det ikke noe mens ande ganger fryser pc`en flere ganger på rad. Det som skjer er at alt stivner og skjermen fylles med farger Hvorfor jeg tror det er cpu er pga i SiSandra får jeg beskjed om at Vcore spenningen er for høy. Det kan den ikke være da den står på det laveste (1.650) Dette er en AMD XP 2600+ Er det noe å gjøer med dette eller er det på tide å se etter en ny cpu? Jeg har lest på dette forumet at en Mobile barton 2400+ blir anbefalt fremfor AMD XP 3200+. Er dere enige? Endret 13. desember 2004 av Damsgaard Lenke til kommentar
Spillorakelet Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 Problemet ovenfor skjer både ved spilling og vanlig surfing så det virker ikke som belastningen har noe å si.. Noen ganger skjer det etter få minutter mens andre ganger går det flere timer.. Er det noen som har hatt lignende problemer eller vet hva det kan være? Se min profil for pc oppsett.. Lenke til kommentar
Spillorakelet Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 Er det ingen som vet noe om dette?! Vurderer å kjøpe ny cpu idag men kjedelig å punge ut vis det ikke er der feilen ligger... Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 (endret) En liste å sjekke : - Temperaturer (under 60 grader når du spiller er best) - Støv/hybelkaniner i kabinettet? - Oppdater til nyeste BIOS og kjør alt på standard - Har du bra nok strømforsyning? 350W er minstekravet spør du meg - Testa med ett annet skjermkort? Lån ett av en kamerat f.eks - Kanskje ikke hovedkortet liker RAM brikkene dine? BIOS update eller andre RAM brikker fixer slike problemer. - Oppdater drivere til hovedkort/chipset, skjermkort osv. Endret 13. desember 2004 av Betroz Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Bumping... vær litt tålmodig. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg