Visionnn Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Jeg lurer på om denne er bra: http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=4879 Eller er det noen andre som jeg heller bør velge. isåfall som koster ca det samma. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Den er litt sexy, kjenner en kamerat som har den. HW har testet den vet du.... Har ikke dannet meg et skikkelig inntrykk av bildet, jeg har bare brukt den i noen minutter. Førsteinntrykket var da greit. Lenke til kommentar
Visionnn Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 Noen raske spill kan gi etterslep. + noen flere negative ting - Ikke sRGB fargeprofil - Noe svakt baklys Er dette noe som er særdelses viktig ved valg av en ny skjerm? Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 (endret) Altså; for min egen del er LCD uinteressant nettopp på grunn av baklys og dårlig gjengivelse av sort (samt generell fargegjengivelse)(i forhold til CRT). Så om jeg mot formodning skulle kjøpe meg en LCD i dag ville fargegjengivelse og baklys være mine to viktigste punkter. Endret 13. desember 2004 av CAT-scan Lenke til kommentar
Visionnn Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 Er det noen der ute som har en LCD skjerm som gir veldig lite etterslep. Da er det denne skjermen jeg er ute etter. Har dessverre ikke plass til CRT lenger. + den jeg har begynner og miste fargene og flimre. (gammel 20" Trinitron (tco92)) kostet sikkert mye i sin tid. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Denne er utsøkt, men prisen er også deretter Kan anbefale deg å ta en titt i forumets egen lcd-guide Lykke til med valget=) Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 til spill og slikt så er jo NEC 1770NX til å anbefale Lenke til kommentar
Aldi Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Jeg har selv den Xerox XL755D skjermen. Hat kjørt Trackmainia på den, og JEG kan ikke se noe etterslep på den. Skjermen funker fin fint på mine spill, BHD, Farcry, Call of Duty, Batlefield, JO, Need for spee underground 2, Flat out og Soldier of fortune. Pluss at skjermen er LEKKER å se på !!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Visionnn Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 okai. jeg kan nok ikke gå noe særlig over 3500 kr. hmm. vanskelig valg dette her Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Jeg lurer på om denne er bra: http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=4879 Jeg har denne og er veldig fornøyd. Merker ikke noe til etterslep, og bildekvaliteten er utrolig bra. Designet er noe av det bedre også, synes jeg. Vurderte NEC-skjermen og et par andre, men jeg synes designet på disse var for dårlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå