hemo Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Kva er det Kristopher Schau driv å tel ned til, i radioprogrammet Et Norge i krig på NRK P3? Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Aner ikke, vet bare at dette hører inn under Film og TV (underkategori til Lyd og Bilde). Lenke til kommentar
hemo Skrevet 16. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2004 Kanskje det ikkje er nokon som har høyrt denne nedteljiniga? Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Kanskje du kan utdjupe det litt? Lenke til kommentar
johnj Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 "Det er 3 år, 2 måneder, 3 dager, 9 timer og 14 minutter igjen...DETTE er et Norge i krig"? Fortløpende countdown på nettsidene til ENIK som går besynderlig fort, kanskje for å time sekundet de går av lufta lille julaften? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Jeg tror jeg klarte å telle meg frem til påsken i ~ 2008, skal ikke se bort ifra at det er en eller annen dommedagsprofeti elns han sikter til. Lenke til kommentar
frodeaa Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Var vel rundt 6 år igjen når programmet gikk på lufta første gang, såvidt jeg husker... Er nok ikke umulig at det teller ned til programmet går av lufta. Skjønt da er han vel ikke spesielt god til og telle... Har han ikke tidligere uttalt på programmet at ingen bortsett fra redaksjonen i "Norge i krig" vet hva de teller ned til? Lenke til kommentar
johnj Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Denne nedtellingen på nettsiden talte ned i normal fart til å begynne med, men nå synker resterende tid med rundt et minutt i sekundet. Min teori er at nedtellingen er tilpasset siste sending om seks dager, men hva det opprinnelig var tenkt som, aner jeg ikke. Holder alle muligheter åpne for Uelands teori om en eller annen dommedagsprofeti. Hvis denne nedtellingen i det hele tatt hadde noe poeng, da. Det faktum at vi undres på dette i denne posten her og nå viser vel at et eventuelt oppmerksomhetsstunt har lyktes... Anbefaler forøvrig også NRKs debattfora (nrk.no/debatt) under P3 og videre Et Norge i Krig. Lenke til kommentar
hemo Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2004 Sjølv har eg begrensa kapasitet til å ta fatt på nye forum no i julestria (jamfør nrk.no/debatt), så eg hadde håpa på litt koseprat rundt dette på hw.no (der eg er meir eller mindre aktiv). Kan nokon stadfesta at nedteljinga går fort? Kva sa Kristopher i dag? Kva sa han i går? Går det faktisk fortare og fortare, liksom? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå