Gå til innhold

hvordan få opp den skjulte menyen i 6600

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han mener nok den han leste om i "Fjerne kamera lyden" tråden hvor en sa det fantes en slik meny på Siemens telefoner. Det skal visstnok være mulig å få tilgang til de rette filene der. Om noe sånt finnes på Nokia derimot aner jeg ikke.

Litt mer utfyllende informasjon skader ikke mohammed ;)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

mener den hemmelige menyen....alle mobiler har en hemmelig menye som du kan gjøre ting på mobilen med....men du kan jo øddelegge den også hvis du sletter ting og sånn....fatter????eller f.eks åssen du kommer inn på mobilen uten pin kode???skal kunne gå ann å ta opp pin-koden uten å skrive den inn men da gjør de noe spesielt....er en hemmelig meny.f.eks eller når du skal stille på innstilliger du kan stille på vanelig menyen....hehe

Lenke til kommentar
mener den hemmelige menyen....alle mobiler har en hemmelig menye som du kan gjøre ting på mobilen med....men du kan jo øddelegge den også hvis du sletter ting og sånn....fatter????eller f.eks åssen du kommer inn på mobilen uten pin kode???skal kunne gå ann å ta opp pin-koden uten å skrive den inn men da gjør de noe spesielt....er en hemmelig meny.f.eks eller når du skal stille på innstilliger du kan stille på vanelig menyen....hehe

Er overhodet ikke hemmelig at hvis du går på

Innstillinger --> Sikkerhet --> Telefon og SIM --> Kontroll av pin-kode

Så kan du slå av pin-kode sjekken.

Men hehe, det er nok ikke så enkelt å unngå pin-kode når man slår opp at man kan taste en universell kode. Da hadde poenget forsvunnet en smule.

Lenke til kommentar

Har FW 15 international...

Å det er overhode ikke noe nattmodus!! kommer opp en sånn brightness ikon som justerer opp lystyrken på skjermen men det kan overhode ikke kalles en nattmodus...

Min gamle nokia 7650 hadde sinnsykt bedre nattmodus enn sx1 vis det var nattmodus...

Lenke til kommentar
-

Okay.

Det lille måne-ikonet (eller noe sånt) som dukker opp i kamerasøkeren indikerer nattmodus ja. Om det er bra nattmodus kan diskuteres, men var ihvertfall nattmodus folk kalte det når det var nytt til SX1.

Vet ikke om noe programm som gjør det bedre.

Lenke til kommentar
Okay.

Det lille måne-ikonet (eller noe sånt) som dukker opp i kamerasøkeren indikerer nattmodus ja. Om det er bra nattmodus kan diskuteres, men var ihvertfall nattmodus folk kalte det når det var nytt til SX1.

Vet ikke om noe programm som gjør det bedre.

jupp det er et lite måne ikon jah...

Utrolig dårlig av siemens å ikke klare å oppdrive en skikkelig nattmodus i en av de sinnsykt mange firmwarene de har gitt ut! :mad:

Lenke til kommentar

Er ikke sikker, men hvis 6600 har omtrent det samme kameraprogrammet som 7650, så blir jo bildene jævelig støyete hvis det er altfor mørkt. SX1-kameraet er til gjengjeld ikke så støyete, men greier ikke å oppnå like lyse bilder sånn som 7650 og 6600.

Det var litt av-emne...

Det finnes en skult meny på Siemens SX1, kalt "Developer Menu", men den er virkelig ikke spennende, så lenge du ikke forstår hva de forskjellige tingene betyr:

SX13.png

Endret av ^Cartman^
Lenke til kommentar

Har så jævlig mange extra programmer å menyer på mobilen min nå at jeg trenger over hode ikke flere...:p

Bare litt synd at mange av programmene jeg kunne burke på min 7650 kan jeg ikke bruke på min sx1!!!

synes det er litt rart da de er bygd opp mer eller mindre veldig likt!!

Lenke til kommentar

hei arehei

skal gå ann å slippe å slå inn pin-koden på en mobil hvis du ikke vet den

men er noen spesiele programmer de bruker

hvertfall på samsunger

hadde en e-700 som jeg hadde låse kode og pin koden på mobile når jeg leverte den inn og for å komme inn på mobilen så må du slå låskoden og når jeg fikk den tilbake hadde de klart å komme seg igjenom og klarte og formatere telefonen.....hmmmm

noen som vet åssen man gjør det eller åssen program som er bruke???

Lenke til kommentar
hei arehei

skal gå ann å slippe å slå inn pin-koden på en mobil hvis du ikke vet den

men er noen spesiele programmer de bruker

hvertfall på samsunger

hadde en e-700 som jeg hadde låse kode og pin koden på mobile når jeg leverte den inn og for å komme inn på mobilen så må du slå låskoden og når jeg fikk den tilbake hadde de klart å komme seg igjenom og klarte og formatere telefonen.....hmmmm

noen som vet åssen man gjør det eller åssen program som er bruke???

På Siemens var det en kode du kunne taste inn om du hadde glemt PIN koden.

Denne koden inneholder bl.a PUK koden sammen med * og # pluss noen tall jeg ikke husker.

Dette gjelder for Siemens C25.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...