Heatsink Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 jepp en annen der var jo storfornøyd med den men jeg tenker en slik kjøler med en vifte stående under og blåser rett oppp på ribba må vel være bra, har gjort det med kort med "løs" kjøleribbe før og oppnådd kjempebra resultater. den kjøleren med det trikset kan jo funke veldig bra, kanskje bedre enn silencer Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Virket veldig tung for skjermkortet.... Hadde selv 650g på en CPU, og det tok omtrent knekken på den, bokstavelig talt... Men ideen er veldig god.. Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 *offtopic* er det noen som vet hvor mye VGA Silencer ATi 1 bråker(db)? Link Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) de første testene! vf700 CU; på en tysk side. (skjønner bare diagrammet men det er vel det viktigste romtrempratur: 23grader kort: 5800ultra en til på ukjent språk vf700 Alcu kabinetttempratur: 28grader kort:x800 pro Endret 3. januar 2005 av TrulZern Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Synes ikke dette ser så bra ut for Nvidia kortet. Men det ser mye lysere ut for Atiet 36 grader er ikke stort . Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 syntes også det var bra. 46grader med alcu (altså kopper og aluminium) hvor bra er da cu (rent kopper). har noen noen tempraturer på nvsilecer her ? Lenke til kommentar
toretors Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Hvis den er som CPU-kjøleren vil det ikke være særlige temperaturendringer mellom AlCu og Cu. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 (endret) funnet tester vs silencer gjengen de er fremdels på fremmedspråk da ; Tweakers.net med et x800pro. bondara.kr med et 6800gt det virker som om denne er et par grader kaldere enn silencer lurer på hva jeg skal kjøpe. Endret 11. januar 2005 av TrulZern Lenke til kommentar
General_musa Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 passer denne i barebonen min tro? noen som har prøvd? Lenke til kommentar
eivind f Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 hm... morsomst var det å se de små kjølerne som følger med... Zalman har lært. Nå sprer de dem ut i vifteform - (noe som moddere har gjort lenge). Kan ikke bruke den jeg - har Matrox G400MAX (men så trenger jeg ikke grafikkmuskler i det hele tatt... driver kun med musikk og web - på min PC er det INGEN! spill ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå