Rebel-Rider Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 (endret) Zalman har nå lansert en vga kjøler basert på samme designet som cpu kjølerene har (mange kobberblad som er presset sammen til en ribbe) Link Kobber (270g) Link Kobber + Aluminium (180g) Passer følgende GPUer: ATI Radeon 9*** Series ATI Radeon X*** Series NVIDIA Geforce4 MX Series NVIDIA Geforce FX 5200 NVIDIA Geforce FX 5500 NVIDIA Geforce FX 5600(FX 5700) NVIDIA Geforce4 Ti 4*** Series NVIDIA Geforce FX 5700(Ultra) Series NVIDIA Geforce FX 5800 Series NVIDIA Geforce FX 5900 Series NVIDIA Geforce FX 5950 Series NVIDIA Geforce 6600 Series NVIDIA Geforce 6800 LE Series NVIDIA Geforce 6800 Series NVIDIA Geforce 6800 GT Series NVIDIA Geforce 6800 Ultra Series NVIDIA Geforce 6800 Ultra Endret 13. desember 2004 av zandro Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Dæven litt av en ide fra Zalman. Men for oss som synes synd på cpuen vi utsetter den for 700Gram skal vi begynne og utsette skjermkortet for det samma. hehehe 270G vet ikke jeg blir gøy og se noen tester av dette. Lenke til kommentar
Leffa01 Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Glimrende ide fra Zalman, jeg gleder meg også til tester av denne kjøleren her. Lenke til kommentar
razer Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Mangler bare en NB kjøler i samme serien nå så får du et ganske så heftigt utseende i pc'en! Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Mangler bare en NB kjøler i samme serien nå så får du et ganske så heftigt utseende i pc'en! Hohoho, blir over kiloen bare i kjøleribber da. Ikke verst! Lenke til kommentar
Tydeus Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 (endret) Tror tyngde kan bli det store problemet her men time will show.... vil ikke den nye BTX standaren gjøre at core kommer opp slik at vekten blir på oversiden av kortet ikke hengende under ? Eller tar jeg feil ? Endret 13. desember 2004 av Tydeus Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Tror tyngde kan bli det store problemet her men time will show.... vil ikke den nye BTX standaren gjøre at core kommer opp slik at vekten blir på oversiden av kortet ikke hengende under ? Eller tar jeg feil ? La oss håpe du har rett. Irriterer meg over at jeg aldri kan se den "tøffe" siden av korte Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Den må jeg nesten ha! Har en AlCu-B 7000 eller å den heter. Kunne passe fint inn. Lenke til kommentar
gixer Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Hadde vært moro om overklokking.no kunne utført en test som sammenlignet de nye Zalman'ene med Arctic Cooling kjølerne. Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Hadde vært moro om overklokking.no kunne utført en test som sammenlignet de nye Zalman'ene med Arctic Cooling kjølerne. Jeg stemmer for Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Hadde vært moro om overklokking.no kunne utført en test som sammenlignet de nye Zalman'ene med Arctic Cooling kjølerne. Enig men..har sett svært lite tester av kjølere i det siste.. Lenke til kommentar
gixer Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Hadde vært moro om overklokking.no kunne utført en test som sammenlignet de nye Zalman'ene med Arctic Cooling kjølerne. Enig men..har sett svært lite tester av kjølere i det siste.. True, true. Men så koster sikkert ikke disse kjølerne så mye. Derfor kan ikke mangel på økonomi være et problem. Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Vi kjøper sjedent inn testhardware selv, om ikke testpersonen selv skal ha det selvfølgelig. Da hadde nemlig siden blitt blakk på et blunk, selv om det ikke koster mye per enhet... mange små blir veldig mye på sluttsummen.. Men ja, om vi får muligheten til å teste dem skal vi se hva vi får til, skal sjekke opp kontaktene våre Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 hmm så bra ut de der blir det lenge før de kommer i butikkene? Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 fortsetter offtopic om små tester: Hva med om vi forumbrukere sender mail om at vi skal kjøpe en ting og så sende den til OK og så testere dere den og så sender dere videre til den brukeren som var så snill å låne den til dere? Det er da good deal..... ca.... Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 nå må man jo ha ramsinks i tilegg da lite plass er det også. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 ville heller valgt Arctic cooling kjølerne, de trekker jo varmen ut av kabinettet.. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 ikker dog en elendig køler Cool med orginal køler var max oc 420 core 1020 mem med denne er det core 430 1200 mem men orginal køler ligger temp på idle 54º load 65-70º med zalman idle 49º load 61º så den vil jeg bestemt ikke anbefale [6800ultra) jeg tror ikke han var serlig heldig med kortet sitt i utgangspunktet men dette er den eneste testen jeg har klart å grave frem. Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Leste det innlegget der på tweak DK for en stund siden. Synes det ser lovende ut jeg. Men jeg tror fortsatt at Nv S 5 er bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå