formannen Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Jeg vil at jeg må skrive inn passord for vær gang MSN Messenger skal brukes. Men nå ligger kan jeg logge inn den adressen som sist lagret passordet i MSN. HASTER! Takker for alle svar... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 (endret) - Logg ut - Velg "Logg inn med annen bruker" - Skriv inn e-post og passord og sjekk at "Husk passordet" ikkje er kryssa av Endret 13. desember 2004 av zeph Lenke til kommentar
formannen Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 hjelper lite! Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 (endret) Åpne msn messenger, gå på "tools" -> "options" -> "general", fjern huken på "Allow automatic sign in when connected to the internet". Tror jeg.. Endret 14. desember 2004 av jh_ Lenke til kommentar
atrax Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Åpne msn messenger, gå på "tools" -> "options" -> "general", fjern huken på "Allow automatic sign in when connected to the internet". Tror jeg.. Nei, det nytter heller lite. Det er fremdeles fullt mulig å logge seg på uten å skrive inn passord. Jeg har forøvrig samme problem, og ingen løsning. Lenge MS og "konfigurérbar" programvare! Lenke til kommentar
CyberCS Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 uninstall og install skulle fikse det Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 (endret) Kontrollpanel -> Brukerkontoer -> Klikk på den brukeren det gjelder -> Velg: Administrer mine nettverkspassord oppe til venstre -> Fjern Passport Endret 14. desember 2004 av Pomfri Lenke til kommentar
atrax Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Stor takk til Pomfri! Nå kan den ene PC-en min trygt stå hos kameratene mine uten at de kan krølle ting til for meg på MSN Messenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå