HFL Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Amped Halo Wreckless Rallisport challenge The simpsons Road Rage Lenke til kommentar
Rune S Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Halla Henrik dette viste du jo, men Halo er garantert best! Lenke til kommentar
Fro Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 Halo er helt klart det beste spillet på XBOX, det beste spillet jeg har prøvd faktiskt :smile: Lenke til kommentar
The man! Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 synest halo og rallisport var like gøy. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Alle er bra,unntatt Simspons! Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Quote: Den 2002-06-03 18:51, HFL skrev:AmpedHaloWrecklessRallisport challengeThe simpsons Road Rage Eg visste ikkje at desse spela var personer, men uansett så synes eg Halo virker kult Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Ser ut som at du, HFL forsto det med den unødvendige postinga og at du fikk mye flere svar etter at du sluttet å mase. Vil bare hjelpe deg litt i norsken; som en sa tidligere så er ikke "spill" en person, det er en ting, bruk heller "hvilket". Du har gjort samme feilen her: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...=33751&forum=77 :smile: For oss nordmenn høres det bare sykt ut, du er ikke norsk, eller? Nå sporer jeg helt av... :smile: Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Gammel tråd som faktisk er kommet seg igjen. Vil bare si til HFL at bumping av egne tråder ikke er tillatt her på forumet. Jeg skal ikke stenge denne tråden, men gjøres noe slikt igjen blir den stengt/slettet med en gang. Samme med mange utropstegn og bare store bokstaver i en post. Slike ting er det ingen som liker så bare dropp det først som sist. _________________ Bjørn Terje Erlandsen Moderator Gamer.no [ Denne Melding var redigert av: bic-judge på 2002-06-17 16:22 ] Lenke til kommentar
X-head Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 vel jeg har bare Amped, så jeg må vel si at det er det beste spillet, siden jeg ikke har spilt andre spill til xbox - bortsett fra Tony Hawks3 hos en kompis, men det er jeg så drittlei av, siden jeg har Tony Hawks2 på Dreamcast! Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 Quote: Den 2002-06-17 16:22, bic-judge skrev:Gammel tråd som faktisk er kommet seg igjen. Vil bare si til HFL at bumping av egne tråder ikke er tillatt her på forumet. Jeg skal ikke stenge denne tråden, men gjøres noe slikt igjen blir den stengt/slettet med en gang. Samme med mange utropstegn og bare store bokstaver i en post. Slike ting er det ingen som liker så bare dropp det først som sist._________________Bjørn Terje ErlandsenModeratorGamer.no<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: bic-judge på 2002-06-17 16:22 ]</font> Bjørn, du har ikke tilfeldighvis en bror som heter Tor Eigil Erlandsen? :smile: _________________ Tell me about your childhood... [ Denne Melding var redigert av: Flakkman på 2002-06-18 23:47 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå