Gå til innhold

Hvem av disse spillene syntes dere er best på XBOX

HFL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Ser ut som at du, HFL forsto det med den unødvendige postinga og at du fikk mye flere svar etter at du sluttet å mase.

Vil bare hjelpe deg litt i norsken; som en sa tidligere så er ikke "spill" en person, det er en ting, bruk heller "hvilket". Du har gjort samme feilen her: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...=33751&forum=77 :smile:

For oss nordmenn høres det bare sykt ut, du er ikke norsk, eller? Nå sporer jeg helt av... :smile:

Lenke til kommentar

Gammel tråd som faktisk er kommet seg igjen. Vil bare si til HFL at bumping av egne tråder ikke er tillatt her på forumet. Jeg skal ikke stenge denne tråden, men gjøres noe slikt igjen blir den stengt/slettet med en gang. Samme med mange utropstegn og bare store bokstaver i en post. Slike ting er det ingen som liker så bare dropp det først som sist.

Bjørn Terje Erlandsen

Moderator

Gamer.no

[ Denne Melding var redigert av: bic-judge på 2002-06-17 16:22 ]

Lenke til kommentar

vel

jeg har bare Amped, så jeg må vel si at det er det beste spillet, siden jeg ikke har spilt andre spill til xbox - bortsett fra Tony Hawks3 hos en kompis, men det er jeg så drittlei av, siden jeg har Tony Hawks2 på Dreamcast!

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-17 16:22, bic-judge skrev:

Gammel tråd som faktisk er kommet seg igjen. Vil bare si til HFL at bumping av egne tråder ikke er tillatt her på forumet. Jeg skal ikke stenge denne tråden, men gjøres noe slikt igjen blir den stengt/slettet med en gang. Samme med mange utropstegn og bare store bokstaver i en post. Slike ting er det ingen som liker så bare dropp det først som sist.

Bjørn Terje Erlandsen

Moderator

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: bic-judge på 2002-06-17 16:22 ]</font>

Bjørn, du har ikke tilfeldighvis en bror som heter Tor Eigil Erlandsen? :smile:

Tell me about your childhood...

avatar.php?userid=11659&dateline=1012008570

[ Denne Melding var redigert av: Flakkman på 2002-06-18 23:47 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...