Gå til innhold

Tastatur - Hvilket?

Anbefalte innlegg

jeg har akkurat (særdeles motvillig!) kvittet meg med mitt Logiteh internett Navigator keyboard da det etter to års tro tjeneste sa takk for seg. Jeg er derfor på leting etter et nytt keyboard med samme kvaliteter. Det som jeg likte med Logi'n var at det ikke var noen begrensninger på hvor mange knapper man kunne trykke ned samtidig. Jeg spiller en del Quake3 (DeFrag, TDM osv) og da er det viktig for meg å kune strafejumpe, bytte våpen og snakke i VT samtidig. det samme gjelter BF og Cs osv. jeg har testa et Microsoft keyboard, men det streika da jeg skulle strafejumpe å snakke i VT. Så jeg antar at MS keyboard utgår. En annen ting jeg likte var Media knappene. Liker å ha play, pause, stop og volum knapper, slik at jeg kan styre lyd i spill uten å måtte gå ut av spillet, winamp osv osv. Jeg trenger derimot ikke alle de søk, shop, favoritter osv. knappene som var på Logi'n. Ble litt overkill med programerbare F-taster syns jeg.

Oppsumering: jeg leter etter et keyboard som lar meg trykke på flere knapper samtidig, norsk layout, USB tilkobling, mediaknapper og som tåler å være med på LAN uten å ramle fra hverandre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...