porcelaiN Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Hei Jeg lurte på om noen her skal være/har vært crew på OsloLAN, som kan si om nettet blir mer stabilt en det det var i 04. Da var det jo crap. For jeg gidder ikke dra hvis det er like mye nede som i 04. Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Hei Jeg lurte på om noen her skal være/har vært crew på OsloLAN, som kan si om nettet blir mer stabilt en det det var i 04. Da var det jo crap. For jeg gidder ikke dra hvis det er like mye nede som i 04. Nei, du kan jo sikkert dra på TG istedet hvor det er enda mer crap Neida, det virker jo som de har tenkt til å gjøre noe med dette, hvertfall utifra det de har sagt til media osv.. Så vi får jo se etterhvert hva de vil tilby.. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 Jepp vi får se, men jeg mener å huske at det var en her på forumet som var crew i 04. Kanskje han skal være i år også, og vet noe om det? :\ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå