Gå til innhold

Bytte 6600 mot k700i? Bør jeg?

x-team

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja

Begrunnelser skader ikke.

Det kommer helt an på hva man bruker telefonen til. 6600 er en symbian-telefon som man kan installere et utall av programmer og spill på, og har i tillegg en god kalender, et ok kamera, og mulighet for minnekort. K700i er begrenset til 41MB minne, det er begrenset hva man kan installere på den, og kalenderen er så-som-så. Kameraet er derimot hakket bedre enn 6600.

Personlig kjøpte jeg en K700i, da jeg ikke trengte noe mer enn ringing, sms/mms, samt radio.

Lenke til kommentar

Nei, huff, jeg ville aldri byttet en 6600 mot en K700i.

6600 har et bedre kamera, 6600 har Symbian OS, 6600 har mulighet for ekstra utvidelse av minnet via MMC, 6600 har kraftigere prosessor, 6600 har litt større skjerm?

K700i har MP3 spiller, og Radio.

Personlig ville jeg ikke byttet. Men det er jo opp til deg selv.

Lenke til kommentar

helt spørs hva du er ute etter...vil du ha det gøyt å kunne installere fult av programmer osv så beholder du 6600!

Har selv en 7610 med fult av programmer på den og er fornøyd! Men for å være helt ærlig så har eg ikke bruk for halvparten av programmene engang! ;)

Helt opp til deg!

Lenke til kommentar
Ja

Begrunnelser skader ikke.

Han spurte ikke om begrunnelse, så jeg tenkte jeg skulle prøve å være morsom :innocent:

Neida men, skal komme med begrunnelser. K700i har bedre kamera etter min mening, bedre fargegjengivning. Man bruker som regel ikke noen av programmene som er tilgjengelig for Symbian (snakker av personlig erfaring). K700 er en mindre telefon, synes designet er bedre. Har ikke sammenlignet skjermene, men K700 har jo flere pixler i høyden. På papiret er det bedre batterikapasitet på K700. I tillegg er det radio på den. Ankepunkter er jo "bare" 41mb minne.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...