Gå til innhold

Problemer med ipod.

Anbefalte innlegg

Jeg var kjempefornøyd med min Ipod 20gb de første 3 dagene. Så når jeg dro av den plastikk saken utenpå var den full av riper. Jeg tenkte ja jeg kan vel leve med det, skjermen er vel ikke SÅ nøye. Men når dagen etterpå usb porten inn til ipoden ikke fungerte fant jeg ut at jeg måtte sende en mail til apple. Jeg skrev en lang mail hvor jeg forklarte alt hva som hadde skjedd, det jeg fikk tilbake var rett og slett bare:

Sorry we cant to anything with this.

Have a good day.

Apple (også en mail addrese jeg ikke husker)

Tragisk! Nå har i tilegg ipoden streika HELT. Nekter å slå seg på. Nei det er ikke lite batteri, og NEI jeg har ikke vært ute i kulda med den utenom ut for å hente posten 2 meter unna huset mitt en gang å da hadde jeg den i lomma. Noen tips til hva jeg kan gjøre?

Mvh

Ole Nordby

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg skrev en lang mail hvor jeg forklarte alt hva som hadde skjedd,

:yes: Dersom den er kjøpt i Norge, må Apple forholde seg til forbrukerkjøpsloven.

Men her er nok et eksempel på hvorfor man IKKE bør handle fra Apple store. Handle heller hos en norsk butikk, eller en norsk nettbutikk som leverer Norsk support, med et konkret telefonnummer å forholde seg til.

Uansett hjelper det ikke deg nå :dontgetit:

Prøv heller å gjengi den beskrivende mailen du snakket om, så er det jo en mulighet for at du får hjelp !

Endret av FallenA
Lenke til kommentar

1. iPoden min "åpnet" seg (Det var en sprekk mellom det hvite og metallet.) 14 dager eller så før garantien går ut.

2. Jeg kontakter Apple torsdag kveld.

3. Fredag ringer de meg på skolen og vil hente iPoden samme dag. Da har samtidig iPoden klikket ytterligere. (Vil ikke spille en eneste sang uten å låse seg i 10 minutter. Dette ringer jeg Apple og forteller om når jeg kommer hjem.)

4. Apple henter ipoden samme dag.

5. Onsdagen etterpå ringer de og vil levere meg iPoden min. (Som viser seg å være en flunkende ny istedenfor.)

Det hele kostet meg ikke en krone.

Jeg tror du bør ha en svært god sak å "stille" fram. :)

Lenke til kommentar
1. iPoden min "åpnet" seg (Det var en sprekk mellom det hvite og metallet.) 14 dager eller så før garantien går ut.

2. Jeg kontakter Apple torsdag kveld.

3. Fredag ringer de meg på skolen og vil hente iPoden samme dag. Da har samtidig iPoden klikket ytterligere. (Vil ikke spille en eneste sang uten å låse seg i 10 minutter. Dette ringer jeg Apple og forteller om når jeg kommer hjem.)

4. Apple henter ipoden samme dag.

5. Onsdagen etterpå ringer de og vil levere meg iPoden min. (Som viser seg å være en flunkende ny istedenfor.)

Det hele kostet meg ikke en krone.

Jeg tror du bør ha en svært god sak å "stille" fram. :)

Du har ikke det nummeret?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...