Nordby Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Jeg var kjempefornøyd med min Ipod 20gb de første 3 dagene. Så når jeg dro av den plastikk saken utenpå var den full av riper. Jeg tenkte ja jeg kan vel leve med det, skjermen er vel ikke SÅ nøye. Men når dagen etterpå usb porten inn til ipoden ikke fungerte fant jeg ut at jeg måtte sende en mail til apple. Jeg skrev en lang mail hvor jeg forklarte alt hva som hadde skjedd, det jeg fikk tilbake var rett og slett bare: Sorry we cant to anything with this. Have a good day. Apple (også en mail addrese jeg ikke husker) Tragisk! Nå har i tilegg ipoden streika HELT. Nekter å slå seg på. Nei det er ikke lite batteri, og NEI jeg har ikke vært ute i kulda med den utenom ut for å hente posten 2 meter unna huset mitt en gang å da hadde jeg den i lomma. Noen tips til hva jeg kan gjøre? Mvh Ole Nordby Lenke til kommentar
haakka Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 kast den og kom deg vidre med livet... Lenke til kommentar
FallenA Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 (endret) Jeg skrev en lang mail hvor jeg forklarte alt hva som hadde skjedd, Dersom den er kjøpt i Norge, må Apple forholde seg til forbrukerkjøpsloven. Men her er nok et eksempel på hvorfor man IKKE bør handle fra Apple store. Handle heller hos en norsk butikk, eller en norsk nettbutikk som leverer Norsk support, med et konkret telefonnummer å forholde seg til. Uansett hjelper det ikke deg nå Prøv heller å gjengi den beskrivende mailen du snakket om, så er det jo en mulighet for at du får hjelp ! Endret 13. desember 2004 av FallenA Lenke til kommentar
nr16 Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 tragiskt at slik ska skje da Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 kast den og kom deg vidre med livet... Kutt ut spammingen... Lenke til kommentar
Döden Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 1. iPoden min "åpnet" seg (Det var en sprekk mellom det hvite og metallet.) 14 dager eller så før garantien går ut. 2. Jeg kontakter Apple torsdag kveld. 3. Fredag ringer de meg på skolen og vil hente iPoden samme dag. Da har samtidig iPoden klikket ytterligere. (Vil ikke spille en eneste sang uten å låse seg i 10 minutter. Dette ringer jeg Apple og forteller om når jeg kommer hjem.) 4. Apple henter ipoden samme dag. 5. Onsdagen etterpå ringer de og vil levere meg iPoden min. (Som viser seg å være en flunkende ny istedenfor.) Det hele kostet meg ikke en krone. Jeg tror du bør ha en svært god sak å "stille" fram. Lenke til kommentar
Nordby Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 1. iPoden min "åpnet" seg (Det var en sprekk mellom det hvite og metallet.) 14 dager eller så før garantien går ut. 2. Jeg kontakter Apple torsdag kveld. 3. Fredag ringer de meg på skolen og vil hente iPoden samme dag. Da har samtidig iPoden klikket ytterligere. (Vil ikke spille en eneste sang uten å låse seg i 10 minutter. Dette ringer jeg Apple og forteller om når jeg kommer hjem.) 4. Apple henter ipoden samme dag. 5. Onsdagen etterpå ringer de og vil levere meg iPoden min. (Som viser seg å være en flunkende ny istedenfor.) Det hele kostet meg ikke en krone. Jeg tror du bør ha en svært god sak å "stille" fram. Du har ikke det nummeret? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå