Roella Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Er man kommet frem til den beste løsningen for at folk med svhs på skjermkort og composite på tv, skal få overført bilde/lyd? Lenke til kommentar
Roella Skrevet 4. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2002 Noen som vet om en webshop som selger overganger fra svhs til composite? Lenke til kommentar
Borf Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 tipper dei fleste web shopen selger det under kabler, ellers så finer du det sikkert i elektorvere butikker, eg trur eg kjøpte meg ein slik på clas olhson Lenke til kommentar
Xizor Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...13&GrpID=1&s=pl Lenke til kommentar
Roella Skrevet 5. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2002 Xizor: Jeg har ikke SCART på TV'n... Men jeg vet at f.eks Hercules sine retail's kommer med svhs-> RCA ( den gule, såkalte composite ) Men hvor får mantak i en slik, er det virkelig ingen som har kjøpt en? Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 den klossen koster 50 spenn på chlas så kjøp den der.. Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 Ja! Det er vi :smile:. Jeg har en slik scart kontakt og en 3meter S-VHS kabel som jeg kjøpte på EL-Kjøp til drøye 198,- men det var verdt det! Lenke til kommentar
Roella Skrevet 6. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2002 Så det finnes løsninger for oss uten SCART på tv'n. Puh! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå