Znoken Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Har en Nokia 6610i med abonnemnet fra Tele2 og lurer på om det er mulig og fjerne Telenor og Tele2 logoen som står på displayet..... Håper det er noen som har peil på det for det er irriterende og ha fremme syns jeg... Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Det finnes allerede en topic om dette her på forumet,søk heller litt før du spør Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 (endret) Takk for svaret dit da...og takk for linken... Hadde kanskje ikke laget denne tråden hvis jeg hadde søkt... noe som jeg forøvrig har gjort uten og få opp noe svar på det jeg spør om... Endret 13. desember 2004 av Znoken Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 Vel nå søkte jeg litt på google og fant ut at man ikke fikk fjernet Tele2 logoen siden de holder til i Sverige...Var jo synd det da...Hvis det ikke stemmer så håper jeg noen poster da... Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 har du sett her ? !!!!!!!!!! Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Det tipper jeg er akkurat posten han fant. Jeg kan bekrefte at om du har Tele2 abonnement får du ikke fjernet logoen din så lenge du er i Norge. Bestiller du derimot en blank logo så virker den så straks du får andre nett enn Tele2 Norge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå