Gunfreak Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 denne posten har ikke noe helt direkte med total war å gjøre men litt. jeg husker tilbake noen år da jeg og mine venner diskuterte hvem som ville vinne av Maximus(gladiator) vs William Wallece(braveheart) jeg mener at Braveheart ville vinne, av den enkle grunn at sverdet hans er ca. 2 meter lengre en gladiusen til gladiator. de slåss for de samme tingene(hevne drapet på sine kjære) så de er like motiverte men hva tror dere? kom med grunner Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Uten å jsuke så mye fra Gladiatoren, vil jeg tro at Braveheart vinner. Men hvos Maximus er rask og spretten, kan han dukke unna slaga til Braveheart og da ser alt annerledes ut Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Et langt sverd er kansje bare negativt, da du ikke kan slå like raskt som med et kortere/lettere våpen. Hvis Maximus er rask kan han vinne. Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Wallace vs Maximus Begge kan jo tenke, og er god taktisk. Og våpna deira er ganske like, i summen av positive og negative sider av dei. Men eg trur nok William vin fordi han har meir "brute strenght" meir enn gladiatoren.... Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Maximus uten tvil. Han er yngre og har dessuten et våpen som en vanlig dødelig klarer å løfte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå