AltuZ Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 hallo... Jeg lurer på om dette er et bra tilbud... jeg kan få et kabinett som dette : http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PC75USB og en litt eldre modell av en vankjøling som denne : http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=123969&cks=PRL vis jeg ikke husker helt feil så trur jeg det var en eldre model av denne vannkjølinga... og dette kan jeg får for rundt 1300 - 1500kr... (eneste er at jeg kansje må bytte slanger på vannkjølinga) burde jeg gjøre dette?? takker for alle svar Lenke til kommentar
Lapsy Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Det er najs det der da. Vannkjølinga er ikke eldre modell, og det er ganske bra ifølge tester, men en dobbel radiator er å foretrekke (tror ikke det trengs med 2800+'en din). Det går greit å bytte slanger, bare du finner noen med riktig størrelse. Alt i alt var det et bra tilbud, hvis du får alt det der for 1500 Lenke til kommentar
audhage Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Jeg tar det gjerne for 1500! Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Ja det er et bra tilbud, men du må nok regen med at du kanskje må modde litt evt. Lenke til kommentar
AltuZ Skrevet 16. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2004 darkX hva skal jeg modde på det a... det er et pent å stili kabinett jo.. med plexi vindu.. da er i såfal det eneste å skjære ut noen hull til vifter i døra... eller har du kansje noen gode råd jeg kan gjøre vis jeg kjøper??! Lenke til kommentar
AltuZ Skrevet 16. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2004 gran3 har du noen bra/gode råd til radiator?? vis jeg kjøper! Lenke til kommentar
Anonym1234567890 Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Overkokkings black ice test HW labs blabk ice er bra radiatorar. Black Ice Pro II er eit godt alternativ. Det er opp til deg kor mykje pengar du vil bruka på rad. Lenke til kommentar
Lapsy Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 (endret) Microplex har et ganske godt utvalg av radiatorer. Av disse tror jeg nok denne er et ganske bra valg. Som Ødd sa, er blackice ganske bra ja Endret 19. desember 2004 av gran3 Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Fint tilbud. Da regner jeg med at kabinette er tatt godt vare på, dvs. ingen alvorlige riper eller bulker.. Du klarer deg nok fint med den orginale radiatoren med vifter, og du har maskinvaren som nevt i profilen formoder jeg. Lenke til kommentar
AltuZ Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2004 LOZER det enseste som er med kabinettet er at det er en ripe forran på et av dekslene der hvor cd-dvd rom skal sitte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå