Gå til innhold

brukergjemsel, noe for alle sysadmins

aklla

Anbefalte innlegg

har noen av dere noen gang lekt brukergjemsel, det er en ganske lett lek, noen ringer sys-admin eller support for å få han til å komme å se på ett problem, helst på en bærbar pc, så gjemmer brukeren seg, og sysadmin må gå rundt å lete, det beste for brukerene er å gå i ett møte, gjerne ta seg pause fra ett møte og ringe sysadmin da, så forte seg tilbake til møte igjen, det er egentlig det samme hva brukeren gjør, bare han/hun er borte

dette er ett problem her, f.eks nå for 5 min siden var det noen som ringte, jeg spurte om hun var på kontoret, hun sa ja, jeg kaster ifra meg det jeg driver med å går opp, inne på kontoret er hun ikke, heller ikke på plassen sin :cry:

bruker-gjemsel er ikke en morro lek... :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
har noen av dere noen gang lekt brukergjemsel, det er en ganske lett lek, noen ringer sys-admin eller support for å få han til å komme å se på ett problem, helst på en bærbar pc, så gjemmer brukeren seg, og sysadmin må gå rundt å lete, det beste for brukerene er å gå i ett møte, gjerne ta seg pause fra ett møte og ringe sysadmin da, så forte seg tilbake til møte igjen, det er egentlig det samme hva brukeren gjør, bare han/hun er borte

dette er ett problem her, f.eks nå for 5 min siden var det noen som ringte, jeg spurte om hun var på kontoret, hun sa ja, jeg kaster ifra meg det jeg driver med å går opp, inne på kontoret er hun ikke, heller ikke på plassen sin :cry:

bruker-gjemsel er ikke en morro lek... :cry:

Joda. Brukergjemsel er tydeligvis svært morro for de som gjemmer seg. Men er det ikke alltid slik i gjemsel da?

De er aldri tilstede når man ringer. Man ringer og ringer, sender mail og ber dem ringe, og til slutt etter to uker, så ringer de eitrandes forbanna og spør hvorfor vi ikke har ringt, eller fikset PC'en på et mirakuløst vis uten å vite hva problemet er engang.

Lenke til kommentar
hun sa ja, jeg kaster ifra meg det jeg driver med å går opp, inne på kontoret er hun ikke, heller ikke på plassen sin

Jeg ser du har en del innlegg her inne, også på dagtid. De fleste er i kategorien for søppel. Slik at så veldig høyt arbeidspress er du vel ikke utsatt for likevel?

Lenke til kommentar
hun sa ja, jeg kaster ifra meg det jeg driver med å går opp, inne på kontoret er hun ikke, heller ikke på plassen sin

Jeg ser du har en del innlegg her inne, også på dagtid. De fleste er i kategorien for søppel. Slik at så veldig høyt arbeidspress er du vel ikke utsatt for likevel?

har jeg sagt noe om arbeids-press??

heller ikke noe om hva jeg driver med ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...