Scissorhill Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Jeg får så lav lyd ut av mitt MSI K8N NEO2 Platinum-54G Hovedkort S939 nForce3 250Ultra,SATA,GbLAN,ATX,Dual-DDR. Jeg er meget godt kjent med lyd instillingene i windows så promlemet ligger garantert ikke der.Jeg bruker det for det meste PC til flghtsimulator. Trenger jeg eget lydkort eller 7.1 høytalere for å få maks lyd opplevelse ved spill? Lenke til kommentar
neb Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 har hatt samme problemet selv, med integrert Soundstorm lydkort.. tror kansje det er at hk som mister kontakt med høyttalerene.. bare restart, så vil lyden bli normal igjen! Den løsningen fungerer hos meg! Lenke til kommentar
juwa Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 For max opplevelse er min oppfatning at du per dags dato bør kjøpe eget lydkort. Dog bør du ha høyttalere som kan følge med i svingene på alle måter, eller et kvalitets headset. Jeg tror det er skrevet litt om dette på denne siden, hvis ikke så er det def skrevet om på Anandtech.... "or Google it" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå