Gå til innhold

søker programvare som lager installasons cd

Anbefalte innlegg

Så for en tid tilbake på ett nettsted at man kan laste ned ett gratis program som gjør at man kan lage sin egen windows installasjons cd der feks SP2 og slikt er inkludert.

Noen som husker eller har link til ett slikt program?

Ganske lei av reinstalleringer som tar lang tid når man må legge til SP2 og allt mulig annet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor ikke heller ta backup av hele C: disken din, og slippe reinstallasjon? (Ghost-image, lagrer hele partisjonen/hardisken til ei fil, på en annen disk, eller på CD/DVD)

Finnes noen gratisprogrammer for å gjøre dette der ute på nettet et sted..

Går MYE kjappere, + at du har alt av programvare installert når den er ferdig...

Dette forutsetter at du installerer alt av drivere og programvare før du tar backup..

Lenke til kommentar

Joda Caddy, det kommer jeg til å gjøre. Saken er den at jeg kommer til å installere på en ny PC (når jeg har bygget den ferdig), og da kan jeg ikke bruke en backup fra min nåværende laptop.

For å spare tid når den nye pc'en er i havn så vil jeg gjerne ha klar en win cd med SP2 :)

Lenke til kommentar

takk!

trodde kanskje jeg måtte ordne strukturen eller gi riktig navn på disken for at det skulle funke, men roxio ordnet det flott selv :)

burde kanskje ha tenkt på det før, men..

Den xpro cd'en jeg har er en oppgraderings versjon, og da må jeg jo sette inn win2k cd'en under installasonen av xppro for å verifisere og fortsette installasonen. ................ Finnes det noen måte å integrere dette også i denne prosessen så jeg slipper det hver gang?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...