Gå til innhold

[løst]Off topic post count. Og div.

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg hadde lyst til å komme med noen forslag.

At man kunne ha en liten postcount inni profilen, som viser hvor mange innlegg man har på de forskjellige forumene på Off topic delen. Utenatt det påvirker den postcounten man ser ute i innleggene.

Så dette med å se hvem som er å ser på de forskjellige forumene. Helt nederst på rammen. Akkurat som det er inni en tråd, der du kan se hvem som ser på emnet, bare at dette er ute i selve forumet....

Er noen av disse tingene mulig, eller vanskelig å fikse?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

QUOTE (^Th0mas^ @ 13/12/2004 : 11:40)
Mener du er oversikt over hvor mange poster du har i f. eks kategorien "Søppel"? En slik oversikt finnes det fra før av. Du f. eks har 250 poster i søppelkategorien.

Hvor? Sikker på at det er bare noe moderatorer kan se? :dontgetit:

Lenke til kommentar

QUOTE (fiskfisk @ 13/12/2004 : 12:17)
Gå til profilsiden for en bruker (f.eks. ved å trykke på brukernavnet her), se at det er ei lenke ute til høyre for "Mest aktiv i:" og trykk på den lenka. Dermed får du opp en oversikt over hvor mange innlegg brukeren har i de ulike forumdelene.

Ok. Det viste jeg ikke. Trodde jeg bare kom direkte til det forumet jeg var mest aktiv i...

Men hva med det andre forslaget?

Lenke til kommentar

QUOTE (Newt32 @ 13/12/2004 : 11:04)
Så dette med å se hvem som er å ser på de forskjellige forumene. Helt nederst på rammen. Akkurat som det er inni en tråd, der du kan se hvem som ser på emnet, bare at dette er ute i selve forumet....

Dette hadde vi en stund, vet ikke hvorfor det ble fjernet.

Det har nok uansett ikke noen hensikt å få det tilbake nå heller, da v.3.0 av forumet kommer snart.

Er usikker på om dette kommer i v.3.0, men du kan poste ønsket her.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...