O. B. Lix Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 De fleste (store) firma har løst spam-problemet ved autosvar - dvs at det sendes ut et automatisk svar om at mailen er mottatt (og ikke vasket vekk som spam). Det bør også opplyses om denne ordningen på siden med kontaktinfor/epost-adr. Lenke til kommentar
mylife Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Jeg benytter helt klart mail fremfor å ringe. Har man et problem med et firma eller trenger hjelp, så holder det IKKE med en support telefon hvor man muntlig for beskjed om at ting skal gjøres. Om dette ikke blir gjort, så har man heller ikke noe å fare med. At du klarer å slette mail fra kunder som spam er jo rett og slett surrete. Er veldig klar over all spam mail som dukker opp i mailboksen men har du support per mail får du gi support per mail Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Synes det er veldig greit å ringe fremfor å kommunisere via mail. Da får jeg alltid svar på det jeg lurer på. Lenke til kommentar
Konge Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Om man ikke får svar innen rimelig tid burde det etter mine mening vert påbudt å ta fra vedkommende firma/privatperson hele emailkontoen . Fra større firma som angivelig er seriøse bør man forvente svar innen 24timer uansett sak . Om man ikke greier behandle saker sendt elektronisk som nå alle burde skjønne er fremtiden så får man ta konsekvensen selv ved at man mister salg eller i værste fall mister kunden for alltid . Nå er vel ikke alle enige med meg men jeg er ihvertfall slik at mottar jeg en epost eller mange så svarer jeg umiddelbart jeg mottar posten . Dette gjør jeg selv om jeg også mottar hauger av spam som skal skjekkes / slettes . Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 Om man ikke får svar innen rimelig tid burde det etter mine mening vert påbudt å ta fra vedkommende firma/privatperson hele emailkontoen . Man skal ikke alltid regne med at firmaet bidrar med support via mail. Men ett hvert firma kan ha en e-post adresse. Noe som altså ikke betyr at man har krav på support via mail.. Og som jeg har sagt tidligere, JEG svarer alltid på mine mail, men jeg vet det er flere som ikke har mulighet til å drive med support, eller at mailen kan forsvinne i den elektroniske spam-beskyttelsen. Og da ser man aldri mailen engang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå