int20h Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Lenovo garanterer problemfri overgang IBM-kunder vurderer andre alternativer etter at Lenovo kjøpte opp IBMs PC-divisjon. Talsmenn for den kinesiske aktøren garanterer problemfri overgang og at støtten rundt ThinkPad fortsatt vil bestå som før. Les artikkelen her Lenke til kommentar
iAlex Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Ifølge undersøkelser utført av Forrester Research, vurderer faktisk halvparten av IBMs PC-kunder å bytte til HP eller Dell. Dette er egentlig ganske oppsiktsvekkende tall, ettersom ThinkPad-kunder vanligvis betraktes som svært lojale. Vel her har jo ibm stukket trofaste kunder i ryggen da. Jeg er ikke så begeistret over dette som thinkpad eier. Kommer nok til å sterkt vurdere andre alternativer ved neste kjøp. Det å selge en hel divisjon og pakke det inn som sammarbeid er jeg ikke enig i. Men det kommer vel helt an på hvem som står for pakkingen. Ibm stikker kundene i ryggen, da kan ikke ibm forvente noe annet tilbake. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Ifølge undersøkelser utført av Forrester Research, vurderer faktisk halvparten av IBMs PC-kunder å bytte til HP eller Dell. Dette er egentlig ganske oppsiktsvekkende tall, ettersom ThinkPad-kunder vanligvis betraktes som svært lojale. Vel her har jo ibm stukket trofaste kunder i ryggen da. Jeg er ikke så begeistret over dette som thinkpad eier. Kommer nok til å sterkt vurdere andre alternativer ved neste kjøp. Det å selge en hel divisjon og pakke det inn som sammarbeid er jeg ikke enig i. Men det kommer vel helt an på hvem som står for pakkingen. Ibm stikker kundene i ryggen, da kan ikke ibm forvente noe annet tilbake. At 50% vurderer å bytte er vel ikek så overraskende? Jeg hadde vurdert det jeg også, ihvertfall fram til jeg ser noen undersøkelser/tall som viser at de ikke er dårligere enn før. AtW Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 (endret) Jeg hadde lite trolig kjøpt et tidligere IBM produkt etter oppkjøpet, med mindre "den nye" (Kinesike Lenovo) overbeviste og imponerte skikkelig. lagt til: At de lover en problemfri overgang hjelper dem lite når de fleste kundene ikke tror det Endret 13. desember 2004 av LOZER Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå