xanth0s Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Installerte en ny NEC ND 3500A - DVD±RW i ei maskin. Den leser vanlige cd'er bra. Men når jeg setter i cd plater som jeg brennte for en stund tilbake står det at cd'n kan ikke leses eller cd'n er øddelagt. Har prøvd cd'ene på andre cd/dvd spillere der funker de bra. Hva kan problemet være? Lenke til kommentar
DanThaMan Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Har hatt samme problemet, håper det er noen som kan svare på spm hans Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Prøv og oppdater firmware i brenneren og se om det kan hjelpe. Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 Funket ikke med firmware til denne brenneren. hjalp ingenting. Håper noen har noen andre svar. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 NEC er desverre blant de dårligste leserene på å korrigere feil ved lesing. Så er det en dårlig brent plate/plate med riper vil den feile relativt lett i NEC brennere i forhold til andre lesere. Så det du observerer er dessverre normalt for NEC brennere Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 Okey..Tenkte at NEC brennerne var en av de beste litt synd da at jeg ikke kan bruke ganske mange av mine gammle cd'r Lenke til kommentar
Mr. Mustard Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Enda en grunn til å heller kjøpe Benq DW1620. Lenke til kommentar
drool Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 jeeeei.....nå ble jeg glad....akkurat kjøpt en nec Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 jeeeei.....nå ble jeg glad....akkurat kjøpt en nec Tenkte jeg gjorde at bra kjøp jeg å Men er ganske irriterene at den har så utrolig dårlig lesing av cd Det er til og med en del i dette forumet som har anbefalt den Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Man har da to drev i en maskin. En å lese fra, og en å kopiere til (så hvis NECen ikke kan, så kan sikkert den andre). Og med prisene på DVD-rom og DVD brennere er det jo ikke en uoverkommelig pris. Sliter litt om man har en shuttel...da må man jo kjøpe noe eksterne saker. AKIRA Lenke til kommentar
drool Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 (endret) Den fikk ganske god karakter på dinside.no på den testen dem hadde. Men benq var hakket bedre....syns dem burde tatt en test for å lese gammle plater for å se om det var noen spillere som utmerker seg o forhold til andre og opplyse i tester om dette... Edit: DinSide.no sin test av nec`en Endret 14. desember 2004 av drool Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Litt off- topic, men jeg henta min BenQ Dw1620 på postkontoret i dag Lenke til kommentar
drool Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Litt off- topic, men jeg henta min BenQ Dw1620 på postkontoret i dag *kaste stein på* Lenke til kommentar
Jonime Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Jeg har selv en BTC dvd-brenner som jeg kjøpte på tilbud på El-kjøp. Den er jeg fornøyd med. Men den DVD-brennern fra benQ som foreldra til eksen hadde kjøpt på El-kjøp, fikk jeg ikke mye liv i kan man si. Det gikk da ann å lese fra den men det var alt. og jeg har testa den flere steder og oppdatert og alt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå