Gå til innhold

DVD brenner med lesefeil

xanth0s

Anbefalte innlegg

Installerte en ny NEC ND 3500A - DVD±RW i ei maskin. Den leser vanlige cd'er bra. Men når jeg setter i cd plater som jeg brennte for en stund tilbake står det at cd'n kan ikke leses eller cd'n er øddelagt. Har prøvd cd'ene på andre cd/dvd spillere der funker de bra.

Hva kan problemet være? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Man har da to drev i en maskin. En å lese fra, og en å kopiere til (så hvis NECen ikke kan, så kan sikkert den andre). Og med prisene på DVD-rom og DVD brennere er det jo ikke en uoverkommelig pris. Sliter litt om man har en shuttel...da må man jo kjøpe noe eksterne saker.

AKIRA

Lenke til kommentar

Den fikk ganske god karakter på dinside.no på den testen dem hadde. Men benq var hakket bedre....syns dem burde tatt en test for å lese gammle plater for å se om det var noen spillere som utmerker seg o forhold til andre og opplyse i tester om dette... :dontgetit:

Edit: DinSide.no sin test av nec`en

Endret av drool
Lenke til kommentar

Jeg har selv en BTC dvd-brenner som jeg kjøpte på tilbud på El-kjøp. Den er jeg fornøyd med.

Men den DVD-brennern fra benQ som foreldra til eksen hadde kjøpt på El-kjøp, fikk jeg ikke mye liv i kan man si. Det gikk da ann å lese fra den men det var alt. og jeg har testa den flere steder og oppdatert og alt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...