hyp3z Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Hvordan kan det ha seg at maskinen restarter når jeg plugger en 2,5" 12gb usb 2.0 disk i? Disken har for ordens skyld skrantet litt de siste dagene. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Kan tyde på at disken trekker mer strøm enn maskinen din vil gi. USB skal kunne trekke opp til 500 mA på hver port, enten trekker disken mer eller så tåler ikke maskinen å gi så mye. Lenke til kommentar
hyp3z Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 (endret) Ja det var det jeg mistenkte. Men den USB kabelen som kom med harddiskkabinettet var en med 2 stk plugger i den ene enden, og en miniplugg (USB) til hdd-kabinettet i den andre. Da tenkte jeg at de i teorien vil få dobbelt opp med strøm, noe som sikkert er ideén - men den gang ei. Samme problem. edit: skrivefeil Endret 13. desember 2004 av hyp3z Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 klikker den når du stapper i andre USB ting? ...du har vel ikke norman antivirus? har nemlig vært slik her på skolen, at dem bootet om vi stappa i en USB penn e.l. Lenke til kommentar
hyp3z Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 Jo kjører Norton Antivirus faktisk. Men det er kun nå nylig at maskinene restarter når jeg plugger den inn. Har også en 256mb minnepenn som fungerer helt fint på begge maskinene. Dermed ligger vel feilen i harddisken? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå