SantaClaws Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 heh... Hva i all verden skal du med så mange vifter? Vil jo bråke som 4 jetfly, minst:p Blir vel sikkert rundt 70-100 db med alle de viftene der Nå kommer ikke komplett lista di opp., så jeg ser ikke hva du har valgt. Men Hadde jeg kjøpt "drømmepc'en" min så ville jeg ikke stappa inn mer enn 3 vifter totalt i maskina. 2 til radiator og en til utsug:) Evt 4 vifter til radiator siden jeg ville hatt 2x 6800 ultra på vann Har jo bare viftene til oveklokkings forsøk.... nei, har så mange vifter for å kunne kjøre de på 20% av normal hastighet... med så mange hdd, og de skjærmkorta trengs det skikkelig kjøling... hehe... Som sagt, ha raddisene i et eget rom, bare slangene gjennom veggen Ps. Nå fungerer handle lista... Har 8 harddisker selv;) Krever ikker mer enn et par vifter:D Ikke når du vannkjøler de.... jeg har nå 1 aquadrive hdd kjøler, og en maxtor diamondmax 9+ 200gb hdd i den, det økte vanntempen min med over 8c... skjærmkortet mitt økte vantempen med 10c (kjøler minnet & GPU, fx5800 hehe) Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Asus a8n-SLI ventes engang på nyåret, i mellomtiden har jeg kjøpt minnet, 2x 6600GT og en Amd 64 3500+ winchester... Så alt jeg venter på er skjærmkortene... Hvorfor i alle dager kjøper du to skjermkort nå hvis du ikke kan bruke begge? Da bør det i såfall ha vært et meget bra tilbud. Hardware synker jo titt og ofte i pris... Klart du kan bruke begge... Ikke når han får hovedkortet som støtter SLI engang i januar Lenke til kommentar
SantaClaws Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 jeg må dele opp pc'n i flere måneder skal jeg få råd, så jeg har cpu kjøler, skjærmkort, kjøpt allerede, trenger bare hovedkortet cpu og minne, så er den 100% Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Husker når jeg gjorde det. Hadde lånt en k-450 hos en kompiss. Oppgraderte den sakte men sikkert. Så til slutt så hadde jeg min egen duron 800:) Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Hva er poenget med denne posten den burde vært i søppel. Lenke til kommentar
SantaClaws Skrevet 16. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2004 Asus a8n-SLI ventes engang på nyåret, i mellomtiden har jeg kjøpt minnet, 2x 6600GT og en Amd 64 3500+ winchester... Så alt jeg venter på er skjærmkortene... Hvorfor i alle dager kjøper du to skjermkort nå hvis du ikke kan bruke begge? Da bør det i såfall ha vært et meget bra tilbud. Hardware synker jo titt og ofte i pris... Klart du kan bruke begge... Ikke når han får hovedkortet som støtter SLI engang i januar Kanke bruke noen av de da hovedkortet jeg har nå ikke engang har PCI express... Lenke til kommentar
SatanClaws Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Hm... har jo faktisk opnått noe av den drømmen da... Raddis med 9 stk 120 mm vifter, på rommet ved siden av... 2 stk eheim 1048 pumper... 2 liters vanntank. Gigabyte ga-790FXTA-UD5 Corsair 8gb kit DDR3 Black Edition Amd Phenom II x6 1095T @ 4,02 ghz Ati radeon HD4870X2 2gb x2, crossfire. 2 stk seagate barracuda 2 tb 2 stk wd caviar 1,5 tb 1 stk wd caviar 500 gb Alt, er for tiden vannkjølt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå