SantaClaws Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 (endret) Handleliste 2x GPU kjølere 8x Hdd kjølere 1x CPU kjøler 1x Chipset 2x Pumper 2x Raddiser 2x Tanker 30x Vifter 1x Stæsj. 1x Kabinett 2x PSU Planen ville da vert å hatt Raddisene i et eget rom, med egne strømforsyninger til viftene, hatt egen krets til Hdd, og hatt CPU og GPU på den andre, tenkte å montere 2 av hdd kjølerne inni kabinettet for å få plass til alt... Lærret til prosjektor ville jeg kjøpt fra hificenterkjeden, i lag med surround anlegg Totalt ville det vel kosta meg 200-250 000 kr Endret 13. desember 2004 av SantaClaws Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 heh... Hva i all verden skal du med så mange vifter? Vil jo bråke som 4 jetfly, minst:p Blir vel sikkert rundt 70-100 db med alle de viftene der Nå kommer ikke komplett lista di opp., så jeg ser ikke hva du har valgt. Men Hadde jeg kjøpt "drømmepc'en" min så ville jeg ikke stappa inn mer enn 3 vifter totalt i maskina. 2 til radiator og en til utsug:) Evt 4 vifter til radiator siden jeg ville hatt 2x 6800 ultra på vann Lenke til kommentar
SantaClaws Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 heh... Hva i all verden skal du med så mange vifter? Vil jo bråke som 4 jetfly, minst:p Blir vel sikkert rundt 70-100 db med alle de viftene der Nå kommer ikke komplett lista di opp., så jeg ser ikke hva du har valgt. Men Hadde jeg kjøpt "drømmepc'en" min så ville jeg ikke stappa inn mer enn 3 vifter totalt i maskina. 2 til radiator og en til utsug:) Evt 4 vifter til radiator siden jeg ville hatt 2x 6800 ultra på vann Har jo bare viftene til oveklokkings forsøk.... nei, har så mange vifter for å kunne kjøre de på 20% av normal hastighet... med så mange hdd, og de skjærmkorta trengs det skikkelig kjøling... hehe... Som sagt, ha raddisene i et eget rom, bare slangene gjennom veggen Ps. Nå fungerer handle lista... Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 "The page cannot be displayed" Vel, er artig å drømme om ny pc ja:) Lenke til kommentar
Kimmer Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Vel, er artig å drømme om ny pc ja:) Hei, Ja - denne tråd burde ha vert postet i Søppel ! Mvh Kimmer Lenke til kommentar
SantaClaws Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 Prøv på nytt, trykk gjærne refresh på denne siden først, funka på 2 av pc'ne herborte i allefall.... Har kjøpt ny pc allerede, eller den er på vei... Asus a8n-SLI ventes engang på nyåret, i mellomtiden har jeg kjøpt minnet, 2x 6600GT og en Amd 64 3500+ winchester... Så alt jeg venter på er skjærmkortene... Har samme cpu kjøler og chipset kjøler som i ønskelista mi, og hdd kjølere fra aquacomputer, men jeg vil ha mer... MYE mer.... Lenke til kommentar
SebRam Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Geeez, kan jo likegodt putte pc'en inne i en fryser. Lenke til kommentar
Explorer Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Det er vel lov å drømme... Angående de radiatorene, så kunne du jo bare henge dem på utsiden av huset. Så sørge for at det hele tiden strømmer vann gjennom, med en liten skvett frostveske. Når det gjelder de harddiskene så burde du jo ventet på SATA2 disker. Raptor på SATA2 = Forresten så har også hovedkortet kun 4 SATA2 porter. Resten av portene er "bare" SATA1. Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 du sir det er en drømme PC men 2x6600GT er ikke akkurat å drømme, yter likebra som 1x6800GT, men 2x6800Ultra m/vannkjøling er derimot på drømmestadiet! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 30 vifter??? Hva skal du med det da, selv på 20% vil de jo bråke, 10 vifter er jo mere nok!! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Til informasjon støtter SLI kun 2 skjermer. Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Sannelig mange toskete poster som blir lagt ut... Lenke til kommentar
SantaClaws Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 Til informasjon støtter SLI kun 2 skjermer. Ja, hvis du skal øke ytelsen i 3d spill. Men du kan bruke de som 2 seperate skjærmkort, begge med 2 skjærm muligheter... Dvs, i windows, så har man 4 skjærmer og SLI disablet, og i spill, bruker man 1 eller 2 skjærmer og SLI enabled Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 (endret) Som king_pedersen sier. Er ikke no vits med 2 6600GT. er ganske bortkastet syns jeg. Yter ikke no bedre enn 6800. Og du "mister" oppgraderings muligheten SLI gir. edit: er trøtt. Endret 13. desember 2004 av MallRaT Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Vapochill, v-a-p-o-c-h-i-l-l ! That's the word Kunne sikkert fått kjøpt en gammel jetturbin av et rassent flyselskap og montert inn om du liker bråk. Skal man først bruke spenn på kjøling så investerer man i minusgrader seff ... Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Hvor mye koster denne herligheten, da? Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 heh... Hva i all verden skal du med så mange vifter? Vil jo bråke som 4 jetfly, minst:p Blir vel sikkert rundt 70-100 db med alle de viftene der Nå kommer ikke komplett lista di opp., så jeg ser ikke hva du har valgt. Men Hadde jeg kjøpt "drømmepc'en" min så ville jeg ikke stappa inn mer enn 3 vifter totalt i maskina. 2 til radiator og en til utsug:) Evt 4 vifter til radiator siden jeg ville hatt 2x 6800 ultra på vann Har jo bare viftene til oveklokkings forsøk.... nei, har så mange vifter for å kunne kjøre de på 20% av normal hastighet... med så mange hdd, og de skjærmkorta trengs det skikkelig kjøling... hehe... Som sagt, ha raddisene i et eget rom, bare slangene gjennom veggen Ps. Nå fungerer handle lista... Har 8 harddisker selv;) Krever ikker mer enn et par vifter:D Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Mongo fuRY, du er virkelig mongo Totalt ville det vel kosta meg 200-250 000 kr tongue.gif Lenke til kommentar
lodott Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Asus a8n-SLI ventes engang på nyåret, i mellomtiden har jeg kjøpt minnet, 2x 6600GT og en Amd 64 3500+ winchester... Så alt jeg venter på er skjærmkortene... Hvorfor i alle dager kjøper du to skjermkort nå hvis du ikke kan bruke begge? Da bør det i såfall ha vært et meget bra tilbud. Hardware synker jo titt og ofte i pris... Lenke til kommentar
SantaClaws Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 Asus a8n-SLI ventes engang på nyåret, i mellomtiden har jeg kjøpt minnet, 2x 6600GT og en Amd 64 3500+ winchester... Så alt jeg venter på er skjærmkortene... Hvorfor i alle dager kjøper du to skjermkort nå hvis du ikke kan bruke begge? Da bør det i såfall ha vært et meget bra tilbud. Hardware synker jo titt og ofte i pris... Klart du kan bruke begge... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå