david andre Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 hei, hvis derre har et spill som dere syntes er kult på x-box eller gc så send meg bilder eller si hva internett siden hvis dem har det da :smile: :wink: Lenke til kommentar
HFL Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Amped er det beste spillet på XBOX. Lenke til kommentar
starfish Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Tja, Morrowind å Halo er jo solide kanditater. Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Amped, Jet Set Radio Future, HALO og THPS3 er knallgode spill! :smile: Amped er min personlige favoritt. Lenke til kommentar
Macint0sh Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Quote: Den 2002-06-03 18:59, BoardkilL skrev:Amped, Jet Set Radio Future, HALO og THPS3 er knallgode spill!:smile:Amped er min personlige favoritt. Min favoritt til nå er Jet Set Radio Future. Lenke til kommentar
Rune S Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 1. Halo 2. Amped 3. Wreckless Lenke til kommentar
Jallin Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 På gamecube synes jeg Rogue leader er det beste. Monkey ball og wave race er også gode spill Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Super Smash bros melee! deretter....Rogue Leader... og deretter igjen...Super monkey ball :grin: :wink: Lenke til kommentar
x-box the king Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 ja ja, jeg syntes wreckless er bra. yo yo yo Lenke til kommentar
chubby_man Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Delt 1. Halo 4 player (Det er noe magiskt ved det) Delt 1. Dead or ALive 3, klarer bare ikke å få nok!!! 3. Oddworld Knall stilig!!!! Så har jeg bare obi wan og det vil jeg egentlig ikke ha... MEN jeg skal skaffe meg morrowind, Moto gp amped (siden alle sier de er bra) _________________ Er du trist og lei hva med å skyte seg... (inkludert ps2 & GC fans) Hilsen selveste CHUBBY_MAN [ Denne Melding var redigert av: chubby_man på 2002-07-03 20:15 ] Lenke til kommentar
chubby_man Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Delt 1. Halo 4 player (Det er noe magiskt ved det) Delt 1. Dead or ALive 3, klarer bare ikke å få nok!!! 3. Oddworld Knall stilig!!!! Så har jeg bare obi wan og det vil jeg egentlig ikke ha... MEN jeg skal skaffe meg morrowind, Moto gp amphed (siden alle sier de er bra) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå